וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרית הימים - בקרוב האיחוד

חן רוזנק

1.5.2007 / 11:13

בערב מחווה למירי אלוני יעלו חברי הלהקה להופיע יחדיו למען זמרת השלום

יצחק קלפטר, גבי שושן ואלי מגן, יופיעו יחד עם מירי אלוני על במה אחת, בערב מיוחד לכבודה, ויחזירו לחיים את להקת הרוק המיתולוגית אחרית הימים. האדם היחיד שיחסר כדי להפוך את ההרכב לשלם הוא זהר לוי, שפרש מהבמה לאחר התפרקות הלהקה. אך זה לא יפריע לשאר החברים לשחזר את רגעי התהילה משנות ה-70, עם שירים כמו "העץ הוא גבוה", "אין מקום לשניים על עמוד החשמל" ו"תחת עץ האקליפטוס".

לערב ההוקרה לזמרת מירי אלוני יגיעו גם מכרים ותיקים מלהקת הנח"ל כדוגמת אלון אולארצ'יק, אפריים שמיר, לאה לופטין ורותי הולצמן (ראה ערך "שוקולד , מנטה, מסטיק"), שביצעו אז לראשונה את "שיר לשלום" ו"היאחזות הנח"ל בסיני".

אלוני מבטיחה לשיר בערב את להיטיה הזכורים החל מסדרת הטלוויזיה "חדווה ושלומיק", דרך "שיר לשלום" ועד לביצועיה לקורט וייל וברטולד ברכט. היא אף תבצע מספר שירים עם נגני רחוב, בעקבות הופעותיה השבועיות במדרחוב נחלת בינימין בתל אביב בשנים האחרונות.

הערב ייערך ב-13 במאי בצוותא, במסגרת סרט דוקומנטרי על הזמרת שמביים ניצן גלעדי ומפיקה חברת "שמיים תוכן והפקות" עבור הזכיינית "קשת". הסרט מבוסס על רצונה של מירי לחזור ולהופיע על הבמות, ובמסגרת זאת הפיקה אלוני בעצמה את הערב שיהווה את שיאו של הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully