וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלטוניו פרש מהסרט "איים אבודים"

השחקן החליט לעזוב את הקאסט בגלל עניינים כספיים. "לא הגענו לעמק השווה בענייני חוזים" מספר היוצר רשף לוי

אלי אלטוניו (ציון מימון מ"השיר שלנו"), שהיה המועמד המוביל לתפקיד הראשי בסרטו החדש של רשף לוי, "איים אבודים", החליט לעזוב את הקאסט. הסיבה לפרידה הלא מתכוננת היא שההפקה ואלטוניו לא הצליחו להגיע לידי חתימת החוזה המיוחל.

"אלי אלטוניו שחקן נפלא ונהדר", מעדכן רשף לוי, "הוא באמת היה אמור לשחק בסרט החדש שלי אבל בסוף לא זה לא הסתדר כי לא הגענו לעמק השווה בענייני חוזים. אני אוהב אותו ומקווה שנעבוד ביחד בעתיד".

למרות ההברזה על סט הסרט לא מתייאשים, מספר לוי: "הצילומים יתחילו בסוף החודש, ועד אז אני בונה את הקאסט. לכל תפקיד יש יותר ממועמד אחד, ובימים אלה אנחנו ממשיכים לעשות אודישנים, כדי למצוא את השחקן שיחליף את אלטוניו"

אלטוניו, שנראה לאחרונה על מסכינו בסרט "בופור" ובסדרות "השיר שלנו" ו"מרחק נגיעה", היה אמור לגלם את אחיו התאום של אושרי כהן, ולספר את סיפור העלילה הפתלתל מנקודת מבטו.

מקור בתעשייה מסר כי אלטוניו לא היה מרוצה מהסכום שהוצע לו, וחשב שאינו מספיק, הוא דרש יותר ולא הסכים להסתפק במה הוצע. עד מועד פרסום הידיעה לא נתקבלה תגובתו של אלטוניו.

רשף לוי, שכבר יצר את "אהבה קולמביאנית" ואת "הבורר", ביסס את הסרט החדש על הביוגרפיה האישית שלו. במרכז הסרט עלילותיהם של שני אחים תאומים, ממשפחה מרובת ילדים, בכפר סבא של לפני 30 שנה. השניים נגגרים לסיפור אהבה, באופן מפתיע, עם אותה הבחורה.

מי שכן סגרו את חוזיהם עם ההפקה הם שמיל בן ארי, שיגלם את אב המשפחה, ואורלי זילברשץ בנאי, כאם. הסרט מופק ע"י דודי זילבר, מוש דנון ומשה אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully