וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו תדמור שחקן נולד

נמצא במגעים מתקדמים להשתתפות בשני סרטים במקביל. האחד בהוליווד השני מייד אין בוליווד

עידו תדמור הולך להוליווד. או לבוליווד. או בעצם לשתיהן. השופט הרחום נמצא בשלבים מתקדמים של מו"מ באשר להשתתפותו בסרט הוליוודי ובמחזמר בוליוודי. אחרי שגילם חולה איידס בסרט "ידיים קשורות", תדמור מנצל את המומנטום ומתכנן לככב בשני סרטים חדשים.

האחד קו-פרודוקציה ישראלית אמריקאית שתעלה גרסה חדשה לסיפור הידוע, "כרמן", שכתב פרוספר מרימה הצרפתי. הקלאסיקה שכבר זכתה לאינספור גרסאות על במות האופרה ועל מסך הקולנוע, תוצג הפעם בטוויסט קטן. הסיפור יסופר דרך עינו של הבחור שאיתה, אנריקה, אותו אמור לגלם תדמור.

"אני הולך להיות בתפקיד הראשי", מתמוגג תדמור, "כל שאר השחקנים הם אמריקאיים ואני הישראלי היחידי בינתיים. כרגע מחפשים חברת הפקה לסרט, וברגע שיימצאו נתחיל לצלם"

את הסרט המיועד יביים ג'ון סטיבנס או בשמו הפחות פורמלי- רמי אלון. סטיבנס/אלון נולד בישראל ובגיל שנה עבר עם משפחתו לארה"ב. שם עסק בעיקר בבימוי ובכתיבת סרטים לערוצי הטלוויזיה השונים, כמו הסרט Irish Whiskey והסרט Out 2 Lunch.

סטיבנס נחשף אל תדמור בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס, שם הציג הסרט בכיכובו, "ידיים קשורות", שגם זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפאלם ביץ'. תדמור לא נכח בהקרנה עצמה, אבל סטיבנס שהתרשם מהסרט, פנה לבמאי דן וולמן וביקש ליצור קשר עם השחקן הראשי, תדמור.

בוליווד הנה אני בא

תדמור לא מסתפק בעיר המלאכים וקורץ גם לתעשיית הסרטים הענקית והמשגשגת בוליווד. אחרי שביקר בהודו בפסטיבל מחול בפונה הוא נפגש עם הבמאי ההודי ג'באר פטל, שהתלהב והציע לו תפקיד בסרט הודי טיפוסי.

"אני אמור לשחק בסרט רקדן מערבי שמצליח לחדור אל התרבות ההודית", מתכונן תדמור, " התסריט לסרט כבר היה מוכן אבל כשפטל ראה אותי הוא החליט להכניס אותי לסרט, והוסיף את הדמות שלי".

אם הכל יילך כשורה יאכל תדמור הרבה קארי בצילומים בהודו בקיץ הקרוב, עד אז הוא עובד על מופע סולו חדש, בלי אורחים למיניהם מ"נולד לרקוד" (כפי שעשה בעבר) ועם גיבוי של עבודות וידיאו-ארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully