וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליוט סמית' קם לתחייה

חן רוזנק

3.5.2007 / 10:09

בערב לזכרו של הבחור הסופר מוכשר, לכבוד צאת אלבומו החדש "New Moon"

לפני שלוש שנים וחצי הזמר אליוט סמית' תקע לעצמו סכין בלב. פעמיים. אכן, הוא היה בחור קשוח. וקצת משוגע. כל זה לא מפריע לעובדה שבימים אלה ממש יוצא לו אלבום חדש, כי כמו שכולנו יודעים התעשייה שלאחר המוות לא אומרת נואש. לרגל צאת האלבום "New Moon" ייערך ערב לזכרו ב-12 במאי.

האלבום החדש של הבחור הביישן בעל הקול שובר הלב, מכיל שירים שלו שמעולם לא שוחררו מהשנים 1994-1997 וגרסאות אולפן והופעה לשירים יותר ידועים שלו. הערב לזכרו בריף-ראף יהיה בכניסה חופשית, ויכלול מופע קאברים של סמית' ע"י הזמר עמית ארז, ואיתי ולדמן, ביום סגן עורך המגזין "טיים אאוט" ובלילה נגן גיטרה מעריץ שרוף של סמית'.

המיתוס סביב אליוט סמית', שנמצא מת בביתו בלוס אנג'לס כשהוא בן 34, הולך ומתעצם עם השנים שעוברות. סמית' הספיק בחייו להוציא שלושה אלבומים כחלק מהרכב האינדי היטמייסר ועוד חמישה אלבומי סולו.

כשנה אחרי מותו יצא האלבום ""From a Basement on the Hill’ שסמית' הקליט בתקופה האחרונה של חייו, אך לא הספיק לשחרר. בכל חייו פעל סמית' בשולי תעשיית המוזיקה, הרגע היחיד בו הוא התקרב לפרסום היה ב-1998 כששירו, "Miss Miser שהופיע בפסקול הסרט "סיפורו של וויל הנטינג", של גאס ואן סנט, זיכה אותו במועמדות לאוסקר. לצערנו הרב הוא הפסיד לסלין דיון וה"טיטאניק" שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully