וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיד קואלה אוהב פירות מייד אין יזרעאל

חן רוזנק

3.6.2007 / 9:58

לרגל השקת אלבומם השני של הצמד "Radio Trip" יקפוץ ד'י גיי ההיפ-הופ הגאון לביקור ראשון בארץ

אשף הפטיפון, קיד קואלה מהלייבל " Ninja Tune" ,מגיע לארץ להופעה אחת ביום שבת הקרוב, בקומפורט 13 בת"א. קואלה, שחימם בין היתר את הביסטי בויז, ביורק ורדיוהד, וחלק את הבמה עם קולדקט ודי ג'יי פוד, יופיע בערב השקה חגיגי לאלבום השני של הצמד RadioTrip, (מהרכב הפאנק- גאז', "התפוחים") ויוסיף לפרטייה גם וידאו שלו ושל הוי ג'יי ניו ברנד.

קואלה, או בשמו האמיתי והמשעשע, אריק סאן, מתהדר בתארים די ג'יי, מפיק, אנימטור, קולנוען ועוד כל מה שתוכלו להעלות על הדעת. מי שהוגדר על ידי מגזין המוזיקה הנחשב Q כ"אחד המוכשרים ביותר במשחק, הגאון שתרצו במסיבה שלכם", הוא גם האמן הצפון אמריקאי הראשון, שהוחתם בלייבל האנגלי הסופר נחשב "נינג'ה טון".

קואלה, הסיני-קנדי, הוציא את אלבום הבכורה שלו לפני שבע שנים, "Carpal Tunnel Syndrome" וזכה לביקורות מפרגנות בעולם. בין היתר הכיל האלבום משחק וידאו וחוברת בת 32 עמודים שאייר הבחור המוכשר בעצמו.

בזמן סיבובי ההופעות שלאחר האלבום המשיך קיד קואלה לצייר והוציא ספר בן 350 עמודים בשם "Nufonia Must Fall" שלווה בפסקול שהולחן על פסנתר.

את אלבומו השני, "Some of My Best Friends are DJ's" הוא כבר ליווה בחוברת קומיקס בת 50 עמודים ומיני לוח שחמט. את האלבום הזה ליווה סיבוב הופעות עולמי דמוי קברט בשם "The Short Attention Span Theatre" והשתתפו בו שלושה די ג'ייז על שמונה פטיפונים, מופע שקופיות ומשחק בינגו. את אלבומו האחרון "Your Mom's Favorite DJ's" הוציא לפני שנה.
בנוסף, היה קואלה הדי ג'יי בפרויקט Lavage של דן דה אוטומטור, בו היה חבר גם מייק פאטון, שיופיע באותו יום בבארבי.

וקילו יונתן

הצמד רדיו טריפ, הם עופר טל (סקולמאסטר) ואורי וורטהיים (מיקסמונסטר), ממקימי הסופר גרופ בעלת הגרוב, "התפוחים". הם החלו לעבוד יחד כשהיו שותפים לדירה בת"א לפני יותר מעשור, ולפני חמש שנים החלו לשדר תוכנית שבועית בשם "רדיוטריפ" בקול הקמפוס.

שנה אחר כך הוציאו את אלבום הבכורה שלהם,"Now What You Hear Is Not a Test" (משפט מתוך שיר ההיפ הופ הראשון, "Rapper's Delight"). מאוחר יותר הם הקימו את "התפוחים", הוחתמו בלייבל הלונדוני "Freestyle Records" ויצאו לסיבוב הופעות ברחבי אנגליה.

אלבומם החדש של רדיו טריפ "Music Heads" משלב פטיפוניה, ברייקים ג'אזיים, פאנק, בלוז. עופר טל (סקולמאסטר) זכה במקום הראשון בתחרות הפריסטייל ב- 2005, ואורי וורטהיים משמש כראש המחלקה האלקטרונית בבית הספר למוזיקה "הד" בת"א. בשנה האחרונה, שיחררו השניים את "חשיש", רמיקס לשיר של בום פם, שהפך ללהיט קאלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully