וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסליק הסודי של ביונסה

חן רוזנק

3.5.2007 / 13:23

הזמרת המצליחה מחביאה באתר YouTube עשרות קליפים חדשים מאלבומה האחרון B'day

הפצצה האנרגטית ביונסה העלתה לאתר יוטיוב בוחטה של קליפים דנדשים ונוצצים, מאלבומה האחרון, B'day, שיצא בשנה שעברה, שמשום מה לא הגיעו לMTV. לאל הפתרונים.

בצעד נדיב משהו ביונסה עונה למעריציה על כל הדחפים- היא מעלה חמישה קליפים שונים מתוך אלבומה האחרון ומוסיפה לקלחת גם שלושה שירים שלא יצאו עדיין וקטע מהופעה.

ומי שלא רוצה לשתף את ביונסה שלו עם עוד המוני הגולשים באתר, יכול למצוא את הקליפים גם בDVD שהוציאה הזמרת תחת הכותרת B’Day Anthology Video Album.

בקליפים השונים אפשר לראות אותה כריצ' ביצ', חתולת מין שובבה, הבת של השכן התמימה, הכוסית שמשתכשכת לה להנאתה בבריכה, המגניבה שרוקדת עם הגנג שלה ועוד.

ביונסה להמונים

מצילום עלאק במצלמה ביתית, ועד לרטרו אייטיזי למהדרין בקליפים המושקעים בטירוף, ביונסה הצווחנית חושפת טפח. או שניים. כמה מפתיע. עם פאן או עם אפרו, עם איפור בהיר או כבד, תסמכו על ביונסה בעניין הלבוש, זה תמיד יהיה משהו מינימלי.

בקליפ לשיר "Suga Mama" הזמרת הלוהטת מתאמנת על כישורי החשפנות שלה. חכו עם ההתלהבות- אמנם יש עמוד, אבל הכל נעשה בלבוש מלא. וב" Upgrade You", יחד עם הבויפרנד Jay Z , הבחורה אפילו משחקת עם תנין! מאיפה האומץ? אלוהים ישמור.

ביונסה בריספקט

לקינוח אפשר לראות את ביונסה בקטע מהופעת מחווה לטינה טרנר. הבחורה עושה כבוד לדיוה עם הרגליים הרזות, ועל הבמה מופיעה אה-לה טרנר, כולל המימיקה המוגזמת, הנפת השיער הבומבסטית, ותנועות הגוף הביזאריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully