וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת גוש נחשפת במייספייס

חן רוזנק

3.5.2007 / 14:45

הזמרת הענוגה מאפשרת האזנה לשני שירים מאלבומה הקרוב באתר. אסף אמדורסקי בא לעזור

חודשיים לפני שיוצא אלבומה השני והמצופה בקרב התעשייה ("סינדרום האלבום השני", אתם יודעים), אפרת גוש משחררת בבכורה לעמוד שלה במייספייס שני שירים מתוכו.

"השירים הם בשלב הסקיצות", מגלה גוש, "והעליתי אותם לאתר כי רציתי להרגיש את תגובות הקהל מקרוב. ההערות של המאזינים חשובות לי, ונורא חסרות לי בגלל שהפסקתי להופיע במסגרת העבודה על האלבום"

הזמרת שמודעת לתחלואות האינטרנט לא דואגת לבייביז שלה: " מייספייס מבחינתי זה מקום אקס- טריטוריאלי. פחדתי רק לשנייה שמישהו יקשיב ויעתיק, אבל זה לא היה שיקול. למרות שהכל פרוץ ברשת, גם אם היו רוצים להעתיק לא היו מספיקים להוציא את זה לפני", אומרת גוש בסיפוק.

לאחר שהניחה את השירים בקו האש, התגובות לא איחרו להגיע: "מעריצים שלחו לרוב תגובות טובות. לא קיבלתי תכניסי כאן תופים ותורידי שם את הבאס. בזכות האתר קיבלתי תגובות גם מחו"ל למשל מצרפת, רוסיה, ארה"ב וספרד. האנשים שם לא מבינים את המילים אבל אומרים שהם אוהבים את הקול. זה משעשע"

הפעם לבד

בשיר הראשון, "קרב איגרוף", לראשונה גוש לא נמצאה רק מול המיקרופון אלא גם מול הדף: "זאת הפעם הראשונה שכתבתי שיר. לא החלטתי בכוונה תחילה לעשות את זה, זה בעיקר ענה על הצורך שלי לשבת מול הפסנתר. זה היה קצת מלחיץ לחשוף את עצמי ולדעת שהביקורות עכשיו יהיו לא רק על הצורה שבה אני שרה, אלא גם על יכולות הכתיבה שלי."

עם שורות כמו " קודם כל, הגני על הגוף. שאיש מבחוץ לא יכנס בך...עטפי היטב כל פצע חשוף. שם הוא מנסה לפגוע." גוש מרגישה צורך לתת הסברים: "הטקסט מדבר בעצם על סיטואציות שאני הייתי בהן וגם אנשים קרובים לי.כתבתי את זה עוד לפני שפרשות קצב ורמון התפוצצו, וזה רק הראה לי כמה עניין ההטרדות המיניות נפוצות בסביבתנו"

את השיר השני, "לראות את האור" (שם זמני), כתב שותפה לדרך, ברק פלדמן והלחין אסף אמדורסקי: "פגשתי את אסף כששנינו השתתפנו בפסקול של הסרט "האסונות של נינה", ולפני שנה אירחתי אותו בהופעה שלי. אני מאוד אוהבת אותו וחושבת שהוא אחד הגאונים פה. ברק כתב את המילים של השיר ושלח אלי, וישר אמרתי 'אסף אמדורסקי'. שלחתי לו את השיר וכבר למחרת הוא שלח לנו סקיצה שלו, שר את השיר בליווי פסנתר."

באלבום שייצא בקיץ ישתתפו גם הזמר התורן אריק ברמן, שכתב והלחין שיר, ואיש "מטרופולין",עופר מאירי שהלחין וכתב גם הוא. "בזמן שעבר מהאלבום הראשון התבגרתי כאדם וגם בתור אומן. הטעם המויזקלי שלי התבגר. האלבום הזה יותר 'נותן לפנים'". מבטיחה גוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully