וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולינג סטונס ובריטני ספירס יופיעו בישראל

חן רוזנק

4.5.2007 / 0:39

המפיק שוקי וייס מנהל מגעים עם הלהקה האגדית והזמרת המשתקמת שצפויים להגיע לארץ בקיץ

להקת הרוקנ'רול רולינג סטונס והזמרת בריטני ספירס צפויים להגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב, כך דווח הערב בערוץ 10.

להבאתם של אחת מלהקות הרוקנ'רול הטובות והחשובות של כל הזמנים, והזמרת הנגמלת, אחראי המפיק שוקי וייס, שמנהל מגעים עם השניים, כפי שדווח בתקשורת.

הרולינג סטונס, להקת הרוק השורדת ביותר לפי כל הדיעות, תגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה עם אלבומה האחרון, A Bigger Bang.

את האלבום ,שהיה מועמד לגראמי, הוציאה הלהקה לפני שנתיים. אחרי השקתו יצאו החברים, הסולן האלמותי מיק ג'אגר, העזר כנגדו הגיטריסט קית' ריצ'ארדס, הגיטריסט רון ווד והמתופף צ'רלי ווטס, לסיבוב הופעות ברחבי תבל.

הסטונס הופיעו בצפון אמריקה, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו, יפן, סין, אוסטרליה, ניו זילנד, ואירופה, והקיץ הם צפויים להגיע גם אלינו.

הלהקה שקיימת כבר כמעט חצי מאה, לא מראה סימני עייפות. למרות שהממוצע של גילאי חבריה הוא 60 פלוס, סיבוב ההופעות הנוכחי של הזקנים חסרי המנוח ותאבי הממון הוכרז כסיבוב ההופעות הרווחי ביותר בשנת 2006, עם מכירות כרטיסים בשווי של כ-437 מיליון דולר.

בריטני, לעומת הסטונס, לא הופיעה בשלוש השנים האחרונות, וחזרתה לבמה מעוררת התרגשות. לאחר שורה של משברים אישיים קשים, לרבות אישפוז במוסד גמילה, עלתה אתמול בריטני על במה בבית הבלוז בסן דייגו, לראשונה מזה שלוש שנים. במשך 14 דקות היא הופיעה עם הלהיטים Baby One More Time, Toxic ו-I'm A Slave 4 U.

המפיק שוקי וייס, שהיה אחראי על הבאתם של רבים טובים לארץ לאורך השנים, ביניהם מדונה, רייג' אגינסט דה משין, בלאק אייד פיז ורוג'ר ווטרס, ונרמז כי מתכנן גם להביא לנו את בוב דילן בקיץ הקרוב, מסתמן כמי שאחראי על בואם של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully