וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חופשת קיץ" זכה בטרייבקה

חן רוזנק

5.5.2007 / 11:34

הסרט הישראלי קטף את הפרס הראשון בפסטיבל הסרטים הנחשב של רוברט דה נירו

סרט הבכורה של הבמאי דוד וולך, "חופשת קיץ", או בגרסה האנגלית, "My Father My Lord", זכה בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים היוקרתי טרייבקה.

הפיצ'ר התמודד מול 17 סרטים נוספים, והוסיף לכיסו של יוצרו 50 אלף דולר, כשזה קיבל את הפרס ממייסדי הפסטיבל רוברט דה נירו וג'יין רוזנטל.

וולך, חרדי לשעבר, ובוגר ישיבת פוניבז' בבני ברק, יצר דרמה המספרת את סיפורו של רבי אורתודוקסי שמנסה לשמור על אמונתו ועל משפחתו, כשזאת יוצאת לחופשת קיץ בים המלח ושם פוקד אותה אסון.

"חופשת קיץ" כבר זיכה את וולך בפרס תגלית השנה בפסטיבל חיפה האחרון, וכן גרף את פרס הצילום בפסטיבל. בסרט משחקים אסי דיין ושרון הכהן בתפקידים הראשיים.

טרייבקה, פסטיבל הסרטים שיזמו השחקן רוברט דה נירו וג'יין רוזנטל בשנת 2002, אחרי מתקפת ה-11 בספטמבר כדי להחזיר את העיר לחיים, חילק את פרסיו בסוף השבוע.

בפסטיבל שמתקיים ברובע טרייבקה, בדרום מנהטן, התמודד גם סרטו התיעודי של עידו הר, "מלון 9 כוכבים", במסגרת תחרות סרטי התעודה.

הפסטיבל שייחתם מחר, העניק גם הפתעה קטנה לצופים, מזווית לא צפויה. פרד דרסט, בדרך כלל סולן להקת הניו-מטאל, "לימפ ביזקיט", זכה בפרס על סרטו הראשון. מי ידע שהבחור יודע חוץ מלצרוח למיקרופון גם לביים?

דרסט זכה עם סרטו, The Education of Charlie Banks, בפרס הסרט הטוב ביותר בקטגוריית הסרטים המוקירים את העיר ניו-יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully