וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים "Girlfriend" במנדרינית?

חן רוזנק

5.5.2007 / 12:11

הזמרת אבריל לאבין הקליטה קולות רקע לשיר בשמונה שפות שונות. "מנדרינית היה הכי קשה", היא מתבכיינת

הנערה הפרועה בעלת החיבה לחגורות ניטים וגוונים ורודים בשיער, אבריל לאבין, נמאס מלשיר רק באנגלית. גברת סקייטר בוי הקליטה קולות רקע לסינגל האחרון שלה, ,"גירלפרינד", בשמונה שפות שונות.

"היה לי הכי קשה להסתדר עם מדנרינית", התלוננה לאבין. רגע, עצרו, מנדרינית?!?!? אז ככה, לאבין לא ממציאה כאן שפה. מנדרינית היא ניב של השפה הסינית, שמדובר בסין, טיוואן, מלזיה וסינגפור.

חוץ מבמנדרינית ובאנגלית, הכוכבת הקנדית ניסתה את מזלה גם בצרפתית, פורטוגזית, גרמנית, איטלקית, ספרדית ויפנית. ומה עם עברית? שוב מקפחים את הישראלים.

"ביפנית היה לי די קל, בצרפתית לא הייתה בעיה, אבל עם הגרמנית התקשיתי" אמרה לאבין במסית עיתונאים שערכה בהונג קונג, במסגרת קידום המכירות של אלבומה החדש, "

כפי שדווח בסוכנויות הידיעות. שיצא לפני מספר חודשים, The Best Damn Thing.

"זה היה מגניב להקליט בשפות שונות בגלל שיש לי כ"כ הרבה מעריצים מסביב לעולם שדוברים את השפות האלה. אז אני שמחה שעשיתי את זה", אמרה הזמרת בת ה-22.

לאבין הוסיפה בגאווה שבעשיית האלבום האחרון היא לא היתה רק עוד פרצוף יפה באולפן: "הפעם הייתי יותר מעורבת בסאונד של האלבום, שמתי לב לתפקידי התופים ומי מנגן בגיטרות"

האלבום שמספק פופ באריזה של פאנק, ויצא לפני מספר חודשים, הוא אלבומה השלישי של לאבין. הוא הופק ע"י דר.לוק (שהפיק גם את קלי קלארקסון ופינק) ובעלה דרק ויבלי (סולן הלהקה "סאם 41") ורוב קאבאלו (גרין דיי, גו גו דולז, מי כימקל רומנס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully