וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיידרמן 3 שובר שיאים

5.5.2007 / 22:00

החלק השלישי בטרילוגיית איש העכביש הרוויח 59 מיליון דולר ביום אחד

הסרט ספיידרמן 3, שפתח את עונת הקיץ בהוליווד, שבר בסופ"ש את שיאי המכירות ליום בודד, כשביום ההקרנה הראשון שלו בצפון ארה"ב מכר כרטיסים בשווי של 59 מיליון דולר.

העובדה שהסרט הוקרן ביותר בתי קולנוע מכל סרט אחר לפניו, במספר העצום של עשרת אלפים מסכים ב- 4,252 בתי קולנוע, יכולה להסביר את הרווחים המטורפים.

הפיצ'ר הבומבסטי העיף מראש הרשימה את הסרט "שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת" שהרוויח 55.8 מיליון דולר ביום ההקרנה הראשון שלו בשנה שעברה, כשהוקרן ב-4,133 בתי קולנוע במקביל, כך דיווחו בסוכנויות הידיעות.

המגה להיט בכיכובם של טובי מגוויר וקריסטין דאנסט, בדרך לשבור גם את שיאי הפתיחה לסוף השבוע כולו. "רק לפני חמש שנים, לא תיארנו לעצמנו שנראה בכלל מספרים כאלה", אומרים בקופות הכרטיסים.

מפיצי הסרט, אולפני סוני, צופים שהסופר הירו יגרוף בסופ"ש הראשון שלו בין 135 ל-145 מיליון דולר. משהו אומר לנו שהם לא הולכים להתאכזב.

הסרט שעלה לאקרנים בארץ בסופ"ש האחרון, הספיק לשבור גם את שיא ההכנסות ליום אחד מסביב לעולם כולו עם הסכום האסטרונומי של 104 מיליון דולר רווחים ממכירת כרטיסים.

בחלק השלישי בסדרה, שעלה 258 מיליון דולר (כ-100 מיליון דולר יותר מהסרט הראשון), פיטר פארקר, הלא הוא ספיידי, נלחם בצד האפל של אישיותו ומנסה להחזיק את אהובתו מרי ג'יין ווטסון כשמולו שלושה נבלים חדשים.

גם שני הסרטים הקודמים שברו שיאים בקופות ביום הקרנתם הראשון. הסרט הקודם הרוויח לפני שלוש שנים 40.4 מיליון דולר והסרט הראשון סיים את יום הבכורה עם 39.4 מיליון.

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully