וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והמיטבולז

עומר בכר

6.5.2007 / 10:21

הוא רצה לפתוח מסעדה ברחוב הכי מסריח בת"א. עוגיית מזל קטנה שאכל, הבהירה לעומר בכר שכדאי לו לעשות הסבה לביקורת טריילרים

כדור הרעם

סרט קומדיה חדש בשם "Balls of Fury" מספר על ארגון פשע, שעורך תחרות פינג פונג קטלנית, ובמרכזה שחקן פינג פונג שמתקיים ממופעי ראווה בלאס וגאס. הטריילר מתחיל, כברוב סרטי הקומדיה, עם קריין שזורק לאוויר את האקספוזיציה בשני משפטים, כדי לפנות זמן לקטעים הקומיים. הבעיה היא שאותם קטעים לא ממש קיימים וגם נוכחותו של כריסטופר ווקן לא מצליחה להרים להנחתות. שאר השחקנים שלוהקו נעים בין אנונימיות מוחלטת ל"הוא מזכיר לי מישהו". אולי המפיקים חשבו שאם "300" גרף מיליונים למרות אלמוניות השחקנים, אין טעם להרים טלפון לאוון ווילסון.

ואגב אוון ווילסון, הטריילר נראה כמו ניסיון לשבור את ה-"Frat Pack" של וויל פארל, בן סטילר והחבורה ולכתוב סרט קומדיה דומה. אפילו שם הסרט מרפרף באופן מחשיד ל- Blades of Glory המצליח של פארל. אבל כפי שלמדנו מסיינפלד בזמנו, גם אם תשני את שמך לדונה צ'אנג, עדיין לא תהיי סינית ועדיין תסריחי בפינג פונג.

ציון טריילר: כמו שחכם סיני אמר פעם: "אם זה לא מצחיק, זה עצוב"

קהל יעד: ילדים קטנים מאד, שכל דבר מצחיק אותם.

רע מוכיח

סרטי נעורים שולטים. נכון שמדובר באימפריאליזם תרבותי מהסוג הגרוע ביותר – הסוג המגניב. סרט נעורים טוב בדרך כלל מסופר מנקודת מבטו של אנטגוניסט, ו-"Superbad"הוא סרט נוער קלאסי, לפחות לפי הטריילר. סיפור המסגרת דומה לסרטים רבים אחרים: שני נערים מנסים להיכנס למסיבת שתייה, והדברים מעט מסתבכים. את הדמויות מגלמים ג'ונה היל, שכבר שיחק בכמה סרטי קומדיה, ומייקל קרה, שהיה ג'ורג' מייקל בסדרה האלמותית "משפחה בהפרעה".

בניגוד לסרטים קומים, הטריילר מוותר על שירותו של קריין ועדיין מצליח להעביר את העלילה ולהצחיק. האקספוזיציה מגלה שזו השנה האחרונה של צמד החברים לפני שהם נפרדים לתקופת הקולג'. שאר הטריילר מציג קטעים, שאמנם לא משכיבים מצחוק, אבל בהחלט ראויים. לא נראה שהסרט הולך לשבור קופות וכלל לא בטוח שהוא יזכה להפצה קולנועית בארץ, אבל בין "שודדי הקאריביים" ל"ספיידרמן", סופרבד יכול להיות אופציה מרעננת לסתם הומור קולג' ישן וטוב.

ציון טריילר: עושה חשק להשתכר במסיבת סיום י"ב.

קהל יעד: בני נוער ואנשים שחשים געגועים עזים לתקופה.

רוח רפאים

1408 הוא סרט אימה חדש בכיכובו של ג'ון קיוזאק. אמנם אני סולד מהז'אנר, אבל את קיוזאק אני מחבב מאוד והסרט מבוסס על סיפור מאת אשף האימה סטיבן קינג, כך שאולי בכל זאת ניתן לז'אנר צ'אנס נדיר. הטריילר מציג את סיפורו של אב שבתו מתה ממחלה, והוא מחליט להקדיש את חייו לחקר רוחות רפאים. לאחר מחקרים רבים, הוא מחליט לקחת את חדר 1408 במלון כלשהו שלטענת התושבים הוא רדוף רוחות, בניסיון ליצור קשר עם בתו המנוחה. כצפוי, רוחות אכן קיימות והן פה כדי להפחיד אותנו. וכך, קיוזאק מנסה למצוא את דרכו החוצה מהחדר הרדוף בחיים.

הטריילר מסתיים בקריין שאומר שזהו סרטו של מייקל האפסטרום. חשבתי לתומי, שמכיוון שאיני חובב אימה השם לא אומר לי דבר, אבל גם מחיפוש מהיר ברשת, הפילמוגרפיה שלו כוללת בעיקר סרטים שבדים כך שלא בטוח אם היה חשוב לקדם את הסרט בעזרתו.

ציון טריילר: מפחיד כמה שצפוי

קהל יעד: מעריצי ג'ון קיוזאק / סטיבן קינג וחובבי הז'אנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully