וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי סיינפלד בדרך לארץ

חן רוזנק

6.5.2007 / 11:03

יגיע לקדם את סרט האנימציה לילדים, Bee Movie, בו הוא מגלם דבורה שאפתנית

הקומיקאי היהודי, ג'רי סיינפלד, יקפוץ ככל הנראה לביקור יח"צני בארץ בנובמבר, אחרי שיעשה סיבוב קידום מכירות באירופה לסרטו החדש Bee Movie.

"ג'רי סיינפלד שמח על ההזדמנות להגיע לישראל במסגרת קידום הסרט", מסרה דורית ישי, מפיצת סרטי דרימוורקס בישראל, האחראית לייצוג הסרט המדובר: "הגעתו ארצה היא חלק נכבד מההערכות לסרט המדהים הזה, שלהערכתי יזכה להצלחה גדולה בארץ".

סיינפלד שהגה את הרעיון לסרט האנימציה על מה שבאמת מתחולל בכוורת, פנה לאולפני דרימוורקס ואלה גייסו גם את זוכת האוסקר רנה זלווגר, הקומיקאי כריס רוק, הפריס ביולר מת'יו ברודריק וג'ון גודמן.

הניו-יורקי הציני יגלם את בארי.ב.בנסון, דבורה, ממין זכר, שסיים קולג' והתפכח לנוכח הקריירה היחידה שמחכה לו: הפקת דבש. בטיול מיוחד מחוץ לכוורת, חייו ניצלים ע"י וונסה (זלווגר), בעלת חנות פרחים בניו-יורק. כשמערכת היחסים ביניהם פורחת, הוא מגלה לתדהמתו שבני אדם אוכלים דבש ומחליט לתבוע אותם.

סיינפלד שהפך מובטל כשהסדרה הגאונית שהביא לעולם יחד עם לארי דיוויד, "סיינפלד", ירדה מן המסך לפני תשע שנים, עובר בפעם הראשונה למסך הגדול בסרט עלילתי מלא.

בסיום הסדרה חזר סיינפלד לבמות הסטאנד אפ והתמסחר בקמפיין ל"אמריקן אקספרס". בשנה שעברה הוא הופיע בסרט התיעודי, "קומיקאי", שעסק באחורי קלעים של תעשיית הבידור. והוציא ספר בשם "שפת הסימנים של סיינפלד" שנמכר בעותקים רבים ברחבי ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully