וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואנסנס, הסוף?

חן רוזנק

6.5.2007 / 13:16

הגיטריסט והמתופף של הלהקה הרוקיסטית עזבו, מה שמעורר שמועות על עתיד ההרכב, שאמור להגיע בקרוב ארצה

להקת הנו-מטאל אוונאסנס נפרדה אתמול ברעש וצלצולים משני חברים חשובים בהרכב: הגיטרסיט ג'ון לה-קומפט שפוטר מהלהקה, והמתופף רוקי גריי שפרש במפתיע, מה שמיד עורר גל שמועות על התפרקות.

לפיטורים אחראית הסולנית איימי לי, שעשתה צעד אה-לה דונלד טראמפ ב"מתמחה", וזרקה את הגיטריסט מהלהקה.

"העיפו אותי ואני די מעוצבן על זה", סיפר הגיטריסט לה-קומפט לאתר NME, "איימי קראה לי ופיטרה אותי היום. אין שום נאמנות בלהקה הזאת".

הרוקר העצבני אף השתלח במנהיגת הלהקה, איימי לי בבלוג שלו: " אתמול אחרי הצהרים היא התקשרה אלי. זאת לא הייתה שיחה מחבר שמעריך אותי, אלא מאויב שמוכן לפגוע בי ובמשפחתי. בלי שום אזהרה או מו"מ בנוגע לעתידי, פוטרתי ללא סיבה מצדקת. לא תמיד הסכמנו בלהקה על הכל, אבל מי כן?"

"המטרה המשותפת של כולנו הייתה תמיד אותו הדבר. לעשות את אוואנסנס להקת הרוק הכי טובה שהיא יכולה להיות. תמיד נתתי דם, יזע, ודמעות כדי שזה יקרה, אבל מסתבר שזה לא מספיק"

לה-קומפט סיפר כי הוא הולך להשקיע את כל האנרגיות שלו עכשיו בלהקה חדשה שתיקרא Machina (לא שאנחנו מתקטננים, אבל לדעתנו כבר יש להקה כזו).

באוונאנסנס לקחו את העניין קצת יותר באיזי, הם כבר יודעים פרידה מהי. לפני ארבע שנים עזב את הלהקה הגיטריסט המייסד בן מודי וביולי האחרון פרש גם הבסיסט ויל בויד.

כזכור הלהקה אמורה להגיע בסוף יוני להופיע בישראל. לכל מי שדאג, ביחסי הציבור של המופע בארץ, נידר עוז, מרגיעים: "עשינו בדיקה עם הלהקה וההופעה תתקיים כרגיל עם כל מה שהיה מתוכנן, ללא שינויים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully