וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלר שוב ביחד?

חן רוזנק

7.5.2007 / 10:51

חברי ההרכב אמורים להיכנס יחד לאולפן הקיץ כדי להקליט אלבום חדש. "גם קוקסון יגיע" מבטיח הבסיסט אלכס ג'יימס

כבר לפני כמה חודשים סיפרנו לכם שרצות שמועות לוהטות על תחיית הניינטיז, עם איחוד צפוי של להקת הבריטפופ בלר. עכשיו זה גם נראה קרוב מתמיד.

"אנחנו כולנו אמורים להיכנס לסטודיו ביחד הקיץ הזה", מבטיח הבסיסט אלכס ג'יימס, "גם גרהאם יבוא. אנחנו הולכים לראות אם עדיין יש לנו את זה. אם לא, אני חושב שפשוט נגיד שזה הסוף"

את הוידוי המרגש ומפתח הציפיות כתב ג'יימס באוטוביוגרפיה שלו, Bit Of A Blur, שאמורה לצאת ביוני השנה. לצערנו הוא גם מוסיף שם שהלהקה תתפרק סופית אם האיחוד לא יהיה מוצלח.

אז נכון שהחבר'ה אמנם לא התפרקו רשמית עד עכשיו, אבל מאז אלבומם האחרון, Think Tank, לפני ארבע שנים (שכבר הוקלט כשלישייה ללא קוקסון), לא נכנסה בלר לאולפן להקליט חומרים חדשים.

כזכור הגיטריסט המייסד גרהאם קוקסון פרש מהלהקה בזמן הסשנים של אותו אלבום בעקבות ריב מכוער עם אלברן. קוקסון הוחלף מיד בסימון טונג מ-The Verve ולאחר סיבוב ההופעות של "Think Tank" החברים הפסיקו לעבוד כלהקה.

מאז אלברן המשיך לעבוד על הפרויקטים הצדדיים שלו כמו הגורילאז, שהוציאו את אלבומם השני לפני שנתיים, ועכשיו עם The Good, the Bad & the Queen. קוקסון שחרר כמה אלבומי סולו מצליחים, ג'יימס עבר לגור בכפר ודייב רונטרי המתופף התחיל לעבוד על סדרת האנימציה Empire Square והתמקד בכתיבת ספרו.

" הייתה הרבה עוקצנות ומרירות בזמן שגרהאם עזב את הלהקה", סיפר מקור בתעשיית המוזיקה האנגלית לאתר NME, "אבל עכשיו כולם מדברים אחד עם השני שוב"

"הם מלאי תקווה שהסשנים יהיו מספקים אבל הם לא משלים את עצמם, אם הדברים לא ילכו כמתוכנן באולפן הם פשוט יפרדו כל אחד לדרכו בידיעה שהם עשו כל מה שיכלו "

מחרב השמחה הפעם הוא מנהלו האישי של קוקסון שלא אישר עדיין כלום: "יש הרבה שמועות והשערות בקשר לבלר כרגע", כתב המנהל לאתר Pitchfork, "אבל אני יכול לומר ששום דבר קונקרטי תוכנן ללהקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully