וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ספיידי קיקס אס

חן רוזנק

7.5.2007 / 16:33

עם רווחים של 148 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו, איש העכביש שובר כל שיא אפשרי, כשהסיקוול מספר 4 כבר בדרך

גיבור העל שכולם ציפו לשובו עשה זאת בגדול. ספיידרמן 3 גרף כ-148 מילון דולר בסוף השבוע הראשון שלו וכבש כמובן את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. 4,252 בתי קולנוע הציגו על גבי 10,000 מסכים את חזרתו של איש העכביש, שהפכה לפתיחה הכי רווחית והכי גדולה בסופ"ש מאז ומעולם. כך לפי הערכות האולפנים בדבר הכנסות הסרטים בסוף השבוע האחרון בארצות הברית.

רשימת השיאים המפרכת שרשם הסרט כוללת שיא כל הזמנים בהכנסות ליום בודד (69.3 מיליון דולר שהרוויח ביום שישי), השבירה המהירה ביותר את סף המאה מיליון דולר בסופ"ש (תוסיפו ליום שישי את 51 מיליון הדולר שהרוויח בשבת, ועוד כ-37.7 מיליון דולר אמש), והבכורה הרווחית ביותר גם בפורמט ה-IMAX עם 4.8 מיליון דולר ב-84 בתי קולנוע.

מי שהועף מכס התואר הוא הסרט "שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת", שהרוויח בסופ"ש שלו "רק" 135.6 מיליון דולר ביולי שעבר.

עד כמה שהישגיו של ספיידרמן 3 מרשימים, ההכנסות האסטרונומיות היו די צפויות. הסרט הראשון בסדרה הרוויח 114.8 מיליון דולר, והיה הראשון לשבור את מחסום 100 מיליון דולר בשלושה ימים. רווחיו הכוללים הגיעו ל-403.7 מליון דולר. השני בסדרה הרוויח 88.2 מיליון בסוף השבוע הראשון להקרנתו וסיים עם רווחים של 373.6 מיליון דולר. אגב, התסריט לספיידרמן 4 כבר בשלבי כתיבה, אך שום טאלנט לא הוחתם עדיין, "נעשה כמה סרטים שנוכל לעשות", אומרים באולפנים.

כל שאר הסרטים התגמדו הסופ"ש לעומת גיבור העל. ההכנסות הכוללות בקופות הכרטיסים עמדו על 185.5 מיליון דולר, כשספיידרמן תופס 80% מהרווחים. הפרש בין ספיידי בראש לבין המקום השני," Disturbia", היה הגדול ביותר שנרשם מאז ומתמיד. סרט חדש נוסף שיצא בסופ"ש זה בהפצה רחבה, קומדיה רומנטית עם דרו בארימור ואריק באנה בשם "Lucky you", הרוויחה רק 2.6 מיליון דולר, ונכנסה למקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully