וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטיס, רוקפור וסינרגיה יחממו לכם את הקיץ

חן רוזנק

8.5.2007 / 10:13

השניים הראשונים יפתחו את הופעתם של בלונד רדהד, בעוד להקת הרוק הצעירה תפציע לפני אוואנסנס

הרוקר הנצחי רמי פורטיס והלהקה הבינלאומית שלנו, רוקפור, נבחרו לפתוח את המופע של להקת האינדי בלונד רדהד, כשלהקת סינרגיה הם אלה שיחממו את הקהל בהופעתם של אוואנסנס, שלמרות החששות המוקדמים מבטיחים להגיע.

חברי בלונד רדהד הניו-יורקים, שהיו אמורים לחמם את דפש מוד בקיץ האחרון אבל ביטלו את הגעתם בגלל המלחמה, יגיעו בכל זאת לארץ בתחילת יולי לשתי הופעות בת"א, ובכך יסגרו את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם. יותר מאלף כרטיסים נמכרו כבר לקראת בואם הצפוי.

את המופע בהאנגר 11, ב-5 ביולי, תפתח להקת רוקפור במופע חדש, Tour The Never Happened , לרגל צאת אלבומה Memories of the never happened. ולמחרת בבארבי יחמם את הלהקה פורטיס במופע חדש "פורטיסחהקול" – סיבוב במקום, כשהוא מלווה בגיל סמטנה על בס, יובל שפריר בתופים ועידו אגמון בגיטרה.

רוק ברעננה

להקת הניו-מטאל אוואנסנס שלרגע היה חשש לבואם בגלל שמועות מוקדמות על פירוק, מבטיחה שהיא בדרך לארץ. לא רק זה, הם אפילו התכוננו לביקור הצפוי והאזינו למספר אלבומים של אמנים ישראלים כדי לבחור בעצמם את מופע הפתיחה שלהם.

אמש החליטו כי הלהקה הדנדשה סינרגיה הם המתאימים ביותר: "אנו נרגשים מאוד", אומרים חברי סינרגיה, "היינו ערים לגל האומנים הבינלאומיים שהגיעו בקיץ שעבר לישראל ואנו שמחים להיות חלק מהגל הקרוב. כבוד גדול לחמם את Evanescence וכמובן לעמוד על במת ענק מול אלפי אנשים"

המופע בישראל יחתום את סיבוב ההופעות האירופאי של הלהקה שיגיעו לארץ ב-25 ביוני, יום לפני הופעתם באמפי פארק רעננה. הלהקה תגיע לישראל מטורקיה כשהיא מלווה ב – 30 אנשי צוות, חלק מחברי הלהקה יישארו בישראל למספר ימי חופשה. עם פרסום הגעתם נמכרו כבר למעלה מ 2,000 כרטיסים.

רגע לפני הביקור ואחרי שבישרנו לכם על השמועות בנוגע לפירוק הלהקה, בעקבות התפטרותם של המתופף והבסיסט מההרכב, ממהרת הסולנית איימי לי להרגיע את המעריצים: "אוונאסנס חיה ונושמת! ג'ון ורוקי ניגנו והיוו חלק מהרכבה של אוונאסנס במהלך הארבע שנים האחרונות...עכשיו, אחרי 4 שנים ג'ון ורוקי החליטו כי הם רוצים ומוכנים לצאת לדרך חדשה ועל כן התפצלנו", מתרצת לי.

"אוונאסנס היא להקה אשר תמיד אהבתי וטיפחתי מאז היותי בת 14 ואני אמשיך להגן ולהילחם למענה כמו תמיד. טרי טים ואני מאוד מתרגשים לקראת סיבוב ההופעות שלנו ומצפים להזדמנות לעבוד עם מוזיקאים חדשים ונלהבים, אנחנו מבטיחים להוכיח את עצמנו כתמיד ואפילו בצורה טובה יותר מבעבר. אל דאגה! אין ביטולים וסיבוב ההופעות ממשיך כמתוכנן. אז נתראה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully