וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו ביטול: ג'ון וויז לא יופיע הערב בישראל

חן רוזנק

8.5.2007 / 14:46

תודות לנפלאות הבירוקרטיה של חברת אל-על הבחור המוכשר לא יצליח להגיע פיזית לישראל בזמן להופעה

ג'ון וויז, מוזיקאי הנויז האוונגרדי ביטל את הופעותיו בארץ, אתמול בירושלים והערב בלבונטין 7 בת"א, פשוט מכיוון שלא איפשרו לו להגיע לישראל. דיילי הקרקע של חברת אל-על בנמל התעופה הית'רו בלונדון החליטו כי וויז ומכשיריו מוזרים מדי בכדי לעלות לטיסה שלשום לפנות בוקר.

"הם הסתכלו על הלפ-טופ שלו, המיקסרים ושאר הציוד האלקטרוני ולא הסכימו להעלות אותם למטוס", מספר יובל הרינג, חבר להקת לבנון, ומי שעבד צמוד מול וויז על הגעתו לארץ.

"הוא היה אמור לסיים כאן בישראל את סיבוב ההופעות האירופאי שלו, אבל למרות עוגמת הנפש, אנחנו ננסה להביא אותו לארץ שוב, אולי לקראת סוף השנה".

למעריצים המאוכזבים חיכה אתמול בדיילה בירושלים ערב שונה מהתכנון, אבל ממש לא פחות טוב. מי שהייתה אמורה לתפקד כמופע החימום של וייז, הלהקה הירושלמית בעלת אינספור השמות, שהפעם דבקה כינוי Fluffers, נשארה בליינאפ. אליה הצטרפו להקת קומפורט וולפס בשיתוף פעולה עם ZAX, ערן זקס, איש להקת ליטרשפיך.

הערב בלבונטין מתכננים לעמוד בסף שהציב וויז, גם בלעדיו. צמד הנויז Wreck & Drool ,שהיה אמור להופיע אתמול בירושלים, עבר לת"א,ויופיע יחע עם ההרכב פיקה/קין. איתם יהיו גם ערן זקס, בפעם השנייה, בשיתוף עם דודיק אופנהיים (Cadaver Eyes), ולהקת פוחלץ. המחיר למופע ירד בהתאם ל-30 ¤.


וויז, ששיתף פעולה עם שמות והרכבים גדולים כמו Wolf Eyes, Merzbow ות'רסטון מור מסוניק יות' ועוד היה אמור להגיע לישראל אחרי סיבוב הופעות באנגליה עם Yellow Swans בין השאר, לפני שיטוס חזרה לניו יורק לפסטיבל No Fun.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully