וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפקס מבלים בהלסינקי

הקפיצו את הקהל המקומי במופע שארגנה המשלחת הישראלית. "אולי באירוויזיון לא יודעים איך לאכול אותנו, אבל הרחוב בהחלט איתנו" גאים בלהקה

כמה מאות בני אדם התכנסו אמש במועדון ה''וירג'ין אויל'' בהלסינקי כדי לצפות בהופעה של להקת ''טיפקס'' במסגרת המסיבה הישראלית שנערכה במקום בסימן 40 שנה לאיחוד ירושלים.

אחרי כמה נאומים משמימים והופעת חימום של להקת CAPE MAPE המקומית עלתה טיפקס על הבמה והרימה את המועדון לשמיים. רוב המבלים היו פינים מקומיים ואם לשפוט לפי התגובה שלהם, טיפקס לחצו על כל הכפתורים הנכונים.

"אולי באירוויזיון לא יודעים איך לאכול אותנו, אבל הרחוב בהחלט איתנו", אמרו חברי טיפקס בשיחה עם עיתונאים ישראלים אחרי ההופעה. והם צודקים. ריקה, תושב פינלנד שעבר כבר את גיל הפנסיה אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי השיר הישראלי הוא אחד השירים האהובים עליו בכל הזמנים: "זה שיר קליט, מרענן את התחרות הזאת, וכל הזמן יש לי בראש פוש דה באטן".

גם במועדון עצמו סיפר אחד המבלים שהוא נוהג כמעט בכל שנה להצביע עבור ישראל, למעט בשנה שעברה כשאדי בטלר ייצג אותנו. "אבל השנה אצביע בטוח עבור ישראל. זה שיר טוב שתופס אותך", אמר.

חברי הלהקה סיפרו שכשהם נכנסים למעליות, למשל, הם שומעים אנשים צועקים אחד על השנה "פוש דה באטן". כשנשאלו אם יעלו מחר בערב לגמר שייערך ביום שבת אמרו, כי הם מבטיחים לעלות לארץ בסוף הסיבוב בהלסינקי.

סולן הלהקה קובי אוז החמיא לצוות הטכני של רשות השידור הפינית ואמר, כי כל הטענות שהיו ללהקה במהלך השבוע תוקנו. "ישבנו עם הבמאי ועם אנשי איגוד השידור האירופי והגענו להסכמה. מדובר באנשים מקצועיים ביותר שפשוט לא הבינו אותנו. אני מקווה שבחזרה הגנרלית הכל יעבוד".

האנרגיות סביב המשלחת הישראלית טובות, ההופעה שנתנו אמש היתה לא פחות ממצויינת, ואם הם ייתנו שואו דומה גם מחר, כשיעלו שניים בסדר ההופעות על בימת האירוויזיון, גם בשבת נקווה שבאירופה ילחצו על הכפתור הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully