וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט-אלגנט

חן רוזנק

9.5.2007 / 15:04

15 שנה אחרי שהתפרקה להקת הרוק אלגנט חוזר הסולן אלברט סופר לבמה, הפעם סוליקו. "לקח לי זמן להבשיל" מודה סופר

בסוף האייטיז נפגש אלברט סופר עם גיל סמנטה והביאו לעולם את להקת הרעש המקומית, אלגנט. הם צירפו אליהם את הגיטריסט אורן קפלן והמתופף אורן רביב, וכבשו את "רוקסן".

אחרי תקליט אחד, "אלגנט", שיצא ב-92' ולא כיכב במכירות, החבר'ה נעלמו מהמפה המוזיקלית ופנו איש איש לדרכו, וכך נגמרו חייה הקצרים של הלהקה המצוינת.

סמנטה המשיך לככב ברוק המקומי כנגן ומפיק אצל רבים וטובים ביניהם אהוד בנאי וברי סחרוף, אורן קפלן הקים עם פורטיס את האחים פורטיס והיום נמצא בהרכב גוגל בורדלו שמופיע בכל העולם, ורביב הצטרף ללהקת נעליים והיום עובד עם אסף ארליך.

ומה עם סופר? טוב ששאלתם. לאורך השנים הוא המשיך ליצור ולנגן, אבל פשוט לא הוציא את זה החוצה: " אחרי אלגנט המשכתי בהופעות עם חומר סולו שלי, ובשלב מסוים הרגשתי שזה לא עושה לי טוב להיות על במה. העדפתי לשבת בית וליצור, החומר היה קיים כל הזמן אבל ההוצאה שלו נדחתה שוב ושוב.

"לקח לי זמן להבשיל. אני לא פושר אדיר של פרוייקטים או טוב ביחסי ציבור, תמיד היה לי קושי בזה. עכשיו אני במקום אחר ומסוגל לעשות גם את הדברים שפחות אהבתי שמתלווים לעשייה המוזיקלית"

מהודו ועד הגדה השמאלית

בימים אלה הוא סוף סוף עובד על אלבום סולו ראשון באופן עצמאי ומחפש חברת הפצה: "הקלטתי סינגל שנקרא "כבר זמן", עם אלעד כהן (מפרויקט 30) בכלי הקשה, ואני עובד עם הגיטריסט רון בונקר, הבסיסט עמוס פרידמן, והאמן סאנג'י קומאר שארמה, שמתמחה בכלים הודיים ומנגן בסארוד, כלי מיתר אקוסטי הודי מיוחד.

יש בסאונד שלי נגיעות אתניות, אבל בהמשך אני מתכוון לצד זה לבנות הרכב שיש בו מימד שיותר קרוב לרוח של אלגנט ז"ל, יותר רוקיסטי, יותר חשמלי."

ואפרופו אלגנט, השאלה על איחוד בלתי נמנעת ותשמח כמה מעריצים: "אני רוכש המון סימפטיה ורגש חם לימים ההם, לחברים מהלהקה. לאחרונה חזרנו להיות בקשר אחרי שהחלטתי להעלות לאלגנט עמוד במייספייס. להפתעתי תוך כמה ימים קיבלתי המון תגובות מאנשים- איפה אתם? מתי איחוד? לאן נעלמתם?

פתאום אחרי כ"כ הרבה שנים מקבלים פידבקים כמה התקליט היה טוב וחשוב ופוספס מבחינה תקשורתית. ועכשיו יש דיבורים על הוצאה מחודשת של הדיסק, ונכונות של כל חברי הלהקה לעשות משהו ביחד. הבעיה היא שכולם מוזיקאים עסוקים, אז רצון יש אבל זמן אין. כנראה שזה צריך עוד זמן בשביל להבשיל."

עז שזה יקרה, סופר ממשיך לבד ועולה מחר להופיע עם חומרים חדשים בגדה השמאלית, ב-21:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully