וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס שר התרבות ל"שייקר"

חן רוזנק

9.5.2007 / 17:39

היצירה המהפנטת של בני הזוג פינטו ופולק תזכה את השניים ואת רקדני הלהקה ב-80 אלף שקלים

"שייקר", יצירתם של בני הזוג ענבל פינטו ואבשלום פולק, ממשיכה לקטוף פרסים, הפעם היא זוכה לכבוד משר התרבות תחת הכותרת הביצוע להרכב קאמרי. הפרס, בגובה של 80,000 שקל, יוענק ללהקה ויחולק 40% ללהקה ו-60% בין רקדניה.

"רקדניה הטמיעו את השפה הייחודית של פינטו ופולק ומתבטאים בה בווירטואוזיות ובדייקנות, מתוך תשומת לב לדקויות ומעורבות בהגשמת היעדים האמנותיים", נימקו חברי ועדת השופטים, שכללה את היו"ר ליאורה בינג-היידר, נירה טריפון ומאטה מוריי, את ההחלטה להעניק את הפרס ללהקת המחול.

"ביצירות 'שייקר' ו'מה טוב בירח', כמו גם ב'אויסטר' ובעבודות אחרות, ניכרת התגייסות משותפת של רקדנים ושחקנים כאחד, למיצוי המסרים האסתטיים של פרויקטים מורכבים אלה. בעבודתם המוקפדת, המלוכדת והממוקדת מהווים הרקדנים המצוינים שותפים מלאים להישגיה המרשימים של הלהקה".

היצירה, שהוצגה בבכורה בפסטיבל האביב בשנה שעברה, כבשה את הקהל והמבקרים, וזכתה במספר פרסים ביניהם פרס המחול ואומנויות הבמה בניו יורק, פרס התיאטרון בתחום אומנויות הבמה, פרס רוזנבלום לאומנויות הבמה, פרס המופע הטוב ביותר במסגרת פסטיבל שבוע המחול בזגרב קרואטיה ועוד.

ב-10 במאי בכרמיאל תקבל להקת המחול את הפרס, ותמשיך להציג את יצירותיה "אויסטר" ו"שייקר" במהלך חודש מאי במרכז סוזן דלל ובהיכל האמנויות בהרצליה, הופעות אחרונות לעונה זו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully