וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפקס לא עלו לגמר האירוויזיון

בזמן השיר הישראלי אירעה תקלה בשידור בחלק מהמדינות, אך היא כנראה לא השפיעה על ההצבעה. אוז: אין לנו טענות, היה מגניב

להקת טיפקס לא כבשה את מיליוני הצופים בבית, שהעדיפו להשאיר את " PUSH THE BUTTON" מחוץ לעשרת השירים שיעלו להתמודד בגמר הגדול של תחרות האירוויזיון, המתקיימת השנה בהלסינקי, פינלנד.

אחרי 15 דקות של הצבעה מותחת נודע כי קובי אוז וחבורתו לא עלו לשלב הבא. הקהל ברחבי אירופה וישראל, הצביע בעזרת סמסים (כאן עלה לכם 2 ש"ח לקחת חלק בהיסטוריה), אבל נשאר אדיש לנציגה הישראלית, שהופיעה שנייה בסדר הליינאפ של חצי הגמר. יצויין, כי במהלך הופעתה של הלהקה הישראלית אירעה בכמה מדינות, בהן גם ישראל, תקלה בשידור שנמשכה שבע שניות.

קובי אוז אמר לאחר היוודע התוצאות: "אין לנו טענות, היה מגניב, הפינים מגניבים, הבמאי היה מגניב, הצוות היה מצויין. החבר'ה שעבדו איתנו מהארץ, החבר'ה מהמשלחת, עד אנשי הביטחון הפינים היו כפרות. נהנינו על הבמה, עשינו את האמנות שלנו בלי להתפשר". הוא ביקש להוסיף כי "אני גאה ושמח שהיינו באירוויזיון והתמיכה שקיבלנו בישראל. אנחנו אוהבים את כולם, גם את אלה שלא אוהבים אותנו".

ראש המשלחת הישראלית יואב גינאי אמר, כי הוא רוצה להודות לטיפקס על העבודה המצויינת שהם עשו במהלך השבוע. גינאי הוסיף: "אני מאוכזב מהתוצאות, אבל אני חייב לומר – אסור להתייחס לאירוויזיון כמשהו הרה גורל. זו תוכנית בידור, יש בה הרבה הפתעות, לפעמים הם לטובתנו ולפעמים לרעתנו".

בהתייחס לתקלה שהתרחשה בעת שידור השיר של טיפקס, אמר גינאי כי "פנינו למנהל האירוויזיון בשאלה אם זה יכול להצביע על הבחירה. היה מדובר בשיבוש קל במדינות מועטות. זה לא שינה את ההצבעה".

גמר האירוויזיון ה-52 יתקיים מחר, יום שבת, וישודר בשידור חי בערוץ הראשון, בשעה 22:00.

טיפקס עדיין רוצה אירופה

לעשירייה שנבחרה לעלות לגמר נבחרו נציגי בלרוס, מקדוניה, סלובניה, הונגריה, גאורגיה, לטביה, סרביה, בולגריה, טורקיה ומולדובה. מחר יתמודדו העשר שעברו את הסמי-פינאל יחד עם 14 המדינות שכבר עלו הישר לגמר, בהתבסס על נקודותיהם משנה שעברה.

אף מדינה מערב אירופית לא הצליחה להעפיל לגמר. בניגוד לתחזיות המוקדמות, גם פייבוריטיות כשוויץ, שבדיה והולנד, שסומנו עוד לפני התחרות, נחלו הפסד. גם הקהל באולם כעס על התוצאות. עם סיום הקראת עשר העולות, פרצו הצופים בקריאות בוז רמות.

חברי להקת טיפקס כנראה לא שבעו מההרפתקה האירופית והם מתכננים להמשיך ולנסות את מזלם ביבשת. "אנחנו הולכים להתמודד בפסטיבל סן רמו", אמר אוז. "הניסיון הזה קירב אותנו למה שאנחנו רוצים באירופה. אנחנו יותר ממוקדים וחדים, ומשוכנעים שיש לנו מסר להעביר אל מחוץ לארץ. יש דיבורים עם חברות אירופיות אבל צריך לראות מה קורה אחרי האירוויזיון".

חברי הלהקה ישארו בכל מקרה בהלסינקי עד יום ראשון, ולרשות השידור יהיה זמן להתחיל להתכונן לאירוויזיון 2008 שיתקיים ב-22 ו-24 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully