וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ואלי כהן

עומר בכר

13.5.2007 / 10:35

הם קיבלו משימה מבן גוריון: להציל את ישראל הקטנה מהאויבים המנסים להתנכל לה. עומר בכר השתפן והלך לבקר טריילרים

דיימון דוגז

אני ומאט דיימון מנהלים מערכת יחסים אמביוולנטית. מצד אחד, הוא אחד השחקנים שיותר קל לצחוק עליהם בהוליווד. את רוב האש הביקורתית אמנם חוטף ידידו משכבר הימים בן אפלק (ובצדק) אבל ריקושטים עדיין מגיעים למאט. אף על פי כן, הוא אחד השחקנים המצליחים בהוליווד ובחירת הסרטים שלו קפדנית ומדויקת. בקיץ הקרוב יוצא הסרט השלישי בסדרת סרטי הפעולה שלו, "זהות בדויה", בה הוא משחק את הסוכן בורן, שזהותו נמחקה והוא הפך למכונת לחימה משומנת היטב, וגם פול גרינגראס חוזר משודרג לביים את הסרט, שנקרא " The Bourn Ultimatum", אחרי החיבוק החם של מבקרי הסרטים בעקבות "טיסה 93" המוערך.

בטריילר אין יותר מידי הפתעות: בסך הכל מדובר בסרט פעולה, שגיבורו הוא בעל כוחות די עלובים שעיקרם הריגת הרבה אנשים עם הידיים. הטריילר נפתח בתמונה יפה של מאט, עומד ברחוב מושלג ומביט על עקבות חשודות. לאחר מכן מזכירות לנו כתוביות כי זהותו נמחקה, אהובתו נרצחה ועברו נגנב. או אז, דיימון, מצולם בקלוז-אפ צפוף, מסביר לדמות לא ידועה, שהוא הולך למצוא את מי שהתחיל את כל זה. קיבלנו אקספוזיציה שהיא גם הסינופסיס ב- 37 שניות, וכעת הטריילר מוכן לעוד דקה וחצי של אלימות כיד הדמיון הטובה: מרדפי מכוניות, כלי נשק, מכות לרוב וקפיצות מבניינים.

ציון טריילר: חסר זהות

קהל יעד: מי שראה את שני הראשונים

הכלה של צ'אקי

בשבוע שעבר כתבתי על הקומדיה "Balls of Fury", וטענתי שכל השחקנים בסרט, מלבד כריסטופר ווקן, אנונימיים. השבוע נתקלתי בשחקן הראשי דן פוגלר בעוד סרט חדש שעתיד לצאת בקיץ – "Good Luck Chuck". זו קומדיה, שעלולה להיות מצחיקה, אבל סיפור העלילה שלה כל כך חלש שקשה לראות כיצד היא צולחת אותו.

מדובר בבחור בשם צ'אק שהוטלה עליו קללה כשהיה ילד, וכעת יש לו בעיה עם נשים. כך קראתי על אודות הסרט בטרם נכנסתי לטריילר, והסקתי באופן מיידי כי בעיה עם נשים – דהיינו, לא מזיין. לעומת זאת, הטריילר הציג את ההפך הגמור. הצ'אק הוא שפנפן קטן ופעלתן שזוכה בבחורות חמות בלי הרף, עד שיום אחד הוא פוגש את נערת חלומותיו ומתאהב, דבר לא מסובך בהתחשב בכך שאותה נערה היא ג'סיקה אלבה. רגע לפני המשכב, חברו הטוב מזכיר לו שהוא מקולל: ברגע שהוא ישכב איתה, היא תתחתן עם הבחור הבא שתצא איתו. צ'אק נבהל ויוצא למסע להסרת הקללה, למען אהובתו.

הקטעים מהסרט נבחרו כראוי והמסר של קומדיה רומנטית עם הרבה בחורות מעורטלות למחצה עובר גם עובר. אין זה אומר שמישהו יקנה כרטיסים לשטות, אבל כאופציה אחרונה הוא בהחלט לא בלתי נסבל.

ציון טריילר: יותר מזל משכל

קהל יעד: משתמשי אוקסי 5 נלהבים

סיפור מסגרת

בגזרת האינדי ניתן למצוא השבוע טריילר חדש לסרט אירי בשם "Once" שמספר את סיפורו של מוזיקאי צעיר מדאבלין אשר מנגן למחייתו ברחוב. יום אחד הוא פוגש עלמת חן המוקסמת מהמוזיקה שלו ובין השניים מתפתחת מערכת יחסים מורכבת: שניהם רוצים האחד את השניה, אבל העלמה אינה רוצה לפרק את חייה הנישואין שלה (בעיקר בשל ילדתה הקטנה) והמוזיקאי בדיוק התגבר על פרידה קשה.

הטריילר ערוך בצורה מינימליסטית, הנראטיב מוצג בבירור, ולקינוח נוספו המון, אבל המון, ציטוטי ביקורות אוהדות. אפילו יותר מדי. למרות שהטריילר מציג סרט אהבה אינדי עמוס בקלישאות, עדיין נראה שהוא עלול לגעת בכל מי שיש לו שתי עיניים ולב. אגב, מי שעוקב אחרי סצינת מוזיקת הרוק האירית, ישמח לגלות שהשחקן הראשי בסרט הוא "Glen Hansard", מנהיג להקת "The Frames".

ציון טריילר: תלתן בעל ארבע ראשים.

קהל יעד: חובבי פאבים אירים וסרטים רומנטים לא צ'יזיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully