וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון קולינג לרומי אבולעפיה

הבחורה הכשרונית נבחרה להיות כתבת השטח החדשה של ערוץ 24, שתשדר לכם הישר מן הבירה האנגלית

"בלונדון יש מוזיקה טובה.." אמר חנוך לוין. בקרוב רומי אבולעפיה תגלה לכם אם זה נכון. למערכת וואלה! נודע כי השחקנית, שמתגוררת ולומדת בימים אלה קולנוע בבירה הקרירה, מצאה דרך לעשות קצת כסף כיס בתור כתבת השטח החדשה של ערוץ המוזיקה 24 בלונדון.

אבולעפיה, שמאז נסיעתה ללונדון הספיקה כבר לחלטר מעט ככתבת לתכנית "ערב טוב" עם גיא פינס, תרחיב את הקריירה העיתונאית שלה בניכר בחודשיים הקרובים, ותסקר באופן קבוע את מה שקורה בלונדון מבחינת מוזיקלית, הופעות של אמנים בינלאומיים נחשבים שמגיעים ללונדון וגם מוזיקאים ישראלים שמנסים את מזלם בעיר.

אבולעפיה תשדר במסגרת המגזין של הערוץ, שיגיש רן לוי, לצד הפאנליסטים דפנה לוסטיג ועומר גרשון, שיעלה לאוויר בסוף מאי, ולראשונה בתולדות הערוץ, יעסוק גם במוזיקה מחו"ל. מסוכנותה של לבנה חכים אשרו כי אבולעפיה נבחרה להיות כתבת שטח של הערוץ בלונדון.

כתבים נוספים שיופיעו בתכנית הם צמד הראפרים כהן @ מושון, שירה קצנלנבוגן, שורטי וקוואמי, בפינה מיוחדת משלו.

אבולעפיה, שכבר התנסתה בעסקי הקליפים כשביימה את הקליפ לשיר "לרוץ מהר" של שגיא צורף ואלעד כהן מפרוייקט 30, נמצאת בביקור מולדת בימים אלה, ומנצלת את המומנטום לעשות מיני אודישנים ביניהם לסדרה החדשה של Yes "רביעיית רן".

כזכור, אבולעפיה, שפרצה לחיינו כביתו המתוחכמת של אלון אבוטבול ב"שבתות וחגים", מראה כבר סימנים ראשונים של הצלחה מעבר לים, לאחר שנבחרה להופיע בתפקיד קטן בסרט "השגת גבול" של אנתוני מינגלה ("הפצוע האנגלי"), לצד ג'וד לאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully