וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד מתרחבת

ליאור ליברובסקי

13.5.2007 / 17:01

תחרות הזמר פותחת עונה חמישית יותר אודישנים, יותר הצבעות, יותר הדחות ויותר מגזרים. מי אמר קונצנזוס ולא קיבל?

תחת הכותרת "כל המדינה במה", מבטיחים בכוכב נולד כי העונה יהיו יותר אודישנים בשטח, יותר הדחות באולפן ויותר תיעוד דוקומנטרי. כמו כן, מבטיחים בהפקה כי העונה תתרחב כוכב נולד ותכלול תכנית נפרדת שתוקדש ללהקות, כחלק מהפקת כוכב נולד, כשלהקה הזוכה תופיע בגמר הגדול.

במסיבת העיתונאים שחנכה את יציאת התחרות הגדולה לדרך, הגיעו הפיינליסטים של התחרות אשתקד, ג'קו אייזנברג ומאיה רוטמן, לשיר את שיר האודישנים "קשה לי לא להתרגש" שג'קו כתב והלחין.

צוות השופטים נשאר כשהיה - מרגול, המאסטרו, צדי ואוחובסקי- כשהשנה הם בוחנים פי 5 מתמודדים מבכל עונה אחרת ובעשרים ערים.

כור ההיתוך של המדינה, כוכב נולד, יוצא לעונה חדשה וחמישית במספר, או כמו שאמר עורך התכנית, יואב צפיר, "הגענו למגזרים חדשים בחברה הישראלית". צביקה הדר הוסיף באותה הנימה "הגיעו לתכנית מתנחלים ודתיים, חשוב לנו שהקהל הזה, חלק מהמדינה שלנו, ייקח חלק בבחירה".

התכניות, שישודרו בק טו בק בשישי ובשבת יצולמו בחמישי ובמוצ"ש וכדי לקיים את ההבטחה של הדר, יתאפשר לצופים הרבים להצביע לאחר צאת השבת. התכנית של יום שישי תוקדש לדואטים, אך גם בסיומה תהיה הדחה, ובתכנית של שבת יהיו סולואים בלבד. שינוי נוסף לעומת עונות קודמות הוא כמות ההצבעות, שתגדל לחמש הצבעות לכל צופה דעתן. לדברי הדר, שהשינוי נוצר כדי למנוע ממי שמתלבט לא להצביע כלל.

בקשת מצפים להאפיל על נתוני העונה הקודמת, שהגיעה בגמר למעל 1.5 מיליון צופים עם צפייה ממוצעת של 36%. מנכ"ל הזכיינית, אבי ניר:"אנחנו מתחילים במסע קשה וכיפי". ניר הוסיף שלצורך הצילומים המפרכים צביקה הדר עשה רשיון למשאית.

העונה תתחיל בשש תכניות אודישנים ולאחריהן שלוש תכניות של גיבוש 20 הנבחרים. ב-15 ביוני ייכנסו המתחרים לאולפן הגדול והקהל יתחיל להצביע. מועד התרחשותו ומיקומו של הגמר הגדול, עדיין ידועים, אך מההפקה נרמז שהפעם האירוע יתרחש מחוץ לתל אביב.

כמה פרטי טריוויה שהמעריצים האדוקים חייבים לשנן:

1. השיר המושר ביותר באודישנים השנה הוא "אם יש גן עדן", שבוצע על ידי אייל גולן בכוכב 4 וכתב דורון מדלי.
2. המבצעים האהובים על המתמודדים הם אביב גפן, עברי לידר ורמי קליינשטיין.
3. באוניברסיטת תל אביב נפתח ב-2006 קורס שכותרתו "תופעת כוכב נולד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully