וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על החוק

חן רוזנק

14.5.2007 / 11:07

חדשות טובות לחובבי בלשי המשטרה הקשוחים, בניגוד לציפיות הסדרה האלמותית "חוק וסדר" לא תרד מהמרקע

סדרת הדרמה המשטרתית זוכת האמי, "חוק וסדר", לא תיעלם ממסך הטלוויזיה שלנו. בעסקה של הרגע האחרון סיכמה רשת NBC עם המפיק האגדי של התכנית, דיק וולף, על חזרתה של הדרמה הותיקה לשידור גם בעונה הבאה, שתיפתח בסתיו הקרוב.

זו תהיה העונה ה-18 של הסדרה, הוותיקה ביותר כיום על המסך האמריקני (ומשודרת בארץ בערוץ 1). חזרתה של הדרמה, שמתקרבת בצעדי ענק אל עבר הפרק ה-400 שלה, הוטלה בספק בשל עלותה הגבוהה והירידה ברייטינג שלה בעונה הנוכחית.

וולף, יוצר משפחת "חוק וסדר" על שלוש סדרותיה, התרגש "אני מאושר שאנו ממשיכים עם הסדרה הותיקה הזאת, זאת החלטה שאין סיכוי שנתחרט עליה", סיפר לסוכנויות הידיעות.

כחלק מההיערכות החדשה הסכים וולף, להפחית את עלות כל פרק בסדרת האם, "חוק וסדר", בחמש מאות אלף דולר, לדבריו הצופה לא ירגיש בקיצוצים על המסך.

במסגרת העסקה בין הצדדים, במהלך שהרשת מכנה אותו "חלוצי", הוחלט שסדרה נוספת בזיכיון, "חוק וסדר כוונה פלילית", הסדרה הצעירה ביותר מבין השלוש, לא תשודר מעתה ברשת NBC אלא תעבור לרשת הכבלים USA, שנמצאת גם היא בבעלות תאגיד האם של NBC.

הסדרה האחרונה חביבה, "חוק וסדר מדור מיוחד", קיבלה חידוש לעונה נוספת כבר בחודש ינואר האחרון כיוון שהיא נהנית מהרייטינג הגבוה ביותר מבין השלוש.

רשת NBC נמצאת בימים אלה במשבר קשה משום שהעונה הנוכחית סיפקה לה רק להיט אחד, הסדרה "גיבורים". עכשיו מחפשים שם נואשות אחרי סדרות נוספות שיאפשרו להם לטפס מהמקום הרביעי שאליו שקעו בין רשתות הברודקאסט בארה"ב.

הרשת תפרסם מאוחר יותר היום את תכניותיה לעונת הטלוויזיה הבאה. באתרים האמריקניים מהמרים, שגרסה חדשה ומודרנית ל "האשה הביונית " תוביל את הלוח החדש של הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully