וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: המתחרים מסתבכים בקורים של איש העכביש

חן רוזנק

14.5.2007 / 15:15

ספיידרמן 3 צנח, אך שמר על מקומו בראש טבלת שוברי הקופות. איתו בחמישייה הפותחת: לינדזי לוהאן וג'יין פונדה

הסרט ספיידרמן 3, ששבר בשבוע שעבר כל שיא אפשרי בדרך לקופות, צנח השבוע ב-60%, אך זה ממש לא הפריע לו לגרוף עד עכשיו 622 מיליון דולר ברחבי העולם, דיווחו מפיצי הסרט.

בסוף השבוע השני להקרנתו, גיבור-העל מכר כרטיסים בשווי של כ-145.5 מיליון דולר, כש-60 מיליון דולר נאספו ברחבי ארה"ב בלבד, מסרו באולפני קולומביה.

אבל ספיידי שלנו לא יתנהל על מי מנוחות עוד זמן רב - המאזן העולמי צפוי להשתנות שבוע הבא עם שובה של המפלצת הירוקה והחביבה בסרט "שרק השלישי", ולהתהפך שוב שבוע אחרי זה עם יציאת הסרט השלישי בטרילוגיית הפיראטים, "שודדי הקאריביים: סוף העולם", לפי סוכנות רויטרס.

אחרי 10 ימים הספיק "ספיידרמן 3" להרוויח בצפון אמריקה 242.1 מיליון דולר, רק לשם השוואה, לפני שלוש שנים, הסרט השני בטרילוגיה הרוויח 256 מיליון דולר אחרי שבועיים של הקרנות, והאורגינלי מ-2002 השיג 223 מיליון דולר.

"ספיידרמן 3" סבל מצניחה של 60% מסוף השבוע הראשון שלו, מה שלא כל כך הפתיע לאור הירידות שחוו גם שני הסרטים שקדמו לו. הסרט השני צנח ב-49% והראשון ב-38% לאחר סוף השבוע הראשון שלהם.

אולפני קולמביה אמרו שהם לא מודאגים מההדרדרות במכירות משום שהסרט כבר שבר את שיא המכירות בסופ"ש הראשון שלו עם 151 מיליון דולר. מי שהחזיק בתואר לפני ספיידי היה הסרט "שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת", שנפל אף הוא ב- 54% אחרי הסופ"ש הראשון שלו בשנה שעברה.

רגע, היה עוד מישהו חוץ מספיידי?

הסופר-הירו שמר על מרחק גדול משני הסרטים שנמצאים אחריו בטבלה, מותחן הזומבי "28 שבועות אחרי" שפתח בסכום מאכזב של 10 מיליון דולר, והפלופ האחרון של לינדזי לוהן "Georgia Rule" עם 5.9 מיליון דולר בלבד.

הכניסה של "28 שבועות אחרי", הסיקוול של סרט האימה "28 יום אחרי" מ-2003, הישר למקום השני עם 10 מיליון דולר, תואמת את פתיחתו של הסרט האורגינלי, שהוצג אז באלף אולמות פחות.

ובמקום השלישי השחקנית הסו-קולד מופרעת, לינדזי לוהאן עם הסרט ""Georgia Rule. הנערה הפוחזת, שידועה יותר בהרגלי השתייה וההשתוללות במסיבות מאשר בכשרון המשחק שלה, מגלמת מתבגרת פרובלמטית שנשלחת לגור עם סבתה הקשוחה, אותה מגלמת לא אחרת מאשר, ג'יין פונדה, כשבתפקיד האמא האלכוהוליסטית נמצאת פליסטי הפמן, מ"עקרות בית נואשות".

הסרט העניק ללינדזי לוהאן כמות עצומה של פרסום רע בשנה שעברה, כשמפיק הסרט, ג'יימס.ר רובינסון כתב לשחקנית ההוללת מכתב שמגנה את התנהגותה "הלא אחראית ולא מקצוענית" בזמן הצילומים, ובאורח פלא זה דלף לאינטנט.

הסרט הופץ ע"י אולפני יוניברסל ומורגן קריק הפקות. נציגי האולפנים אמרו שהקהל הורכב בעיקר מנשים מבוגרות שבאו לראות את ג'יין פונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully