וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השער נפתח לאינפקטד מאשרום

חן רוזנק

15.5.2007 / 10:36

עושים היסטוריה ומופיעים על השער של מגזין הדאנס הנחשב DJ

בפעם השניה בתולדות מגזין הדאנס השווה DJ Mag, כתבת השער מוקדשת לאמן ישראלי. לכבוד הזה זכו הצמד המצליח אינפקטד מאשרום, הלא הם עמית דובדבני וארז אייזן, שכבר חרשו בהופעות את רחבי תבל ומתגוררים בימים אלה בוילות מפנקות למרגלות הוליווד.

השניים מככבים על השער וקיבלו גם כתבה מפרגנת לרגל ספיישל פסיי-טראנס (ככה הבריטים קוראים למה שאנחנו מכנים טראנס. מבחינתם טייסטו וארמין ואן ביורן זה טראנס) הראשון בתולדות המגזין.

השער לו זכו הגיע אחרי הביקורות המפרגנות על אלבומם האחרון "וישס דלישס" (BNE), שכבר נחשב לאבן דרך ז'אנרי, וככזה שמטשטש את הגבולות בין טראנס לז'אנרים אחרים.

אינפטקד מאשרום, הם אחד ההרכבים הבולטים בטראנס הישראלי. הצמד הוציא את אלבום הבכורה שלו "The Gathering" ב-99', מאז הם הספיקו לנפק עוד חמישה אלבומים (בנוסף לשיתף פעולה עם ברי סחרוף בהלהיט "יום הולדת", מה שהוביל ללהיט הרדיו והחתונות הראשון שלהם בארץ). הם נחשבים כרגע לא רק ליצואני הטראנס המצטיינים והמצליחים שיצאו מישראל, אלא לאמנים המקומיים הבולטים והמצליחים ביותר שיצאו מכאן עם הופעות בפסטיבלי ענק בכל העולם. בוואלה! תרבות מתחילים לחפור רק לכבודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully