וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם במה ואתם השחקנים

חן רוזנק

15.5.2007 / 11:18

עזבו אתכם מ"כוכב נולד", תשכחו מ"נולד לרקוד", כדי להשתתף במופע הזה לא תצטרכו לעבור שום אודישן. הפרוייקט Play 27 מעניק במה לכל מי שרק מבקש.

אם אמכם הפולנייה תמיד אמרה לכם שאתם כישרון מדהים, ושהעולם מפסיד שהוא לא זוכה לצפות בקסמכם, הנה ההזדמנות להביא למשפוחה קצת נחת. במופע Play 27 כל מי שמאמין שהוא טאלנט נפלא שעדיין לא פרץ, יכול לעלות לבמה ולזכות ב-15 דקות התהילה שלו.

ב-27 בכל חודש, מתקיים המופע שממפנה את אור הזרקורים ליוצרים מכל התחומים שמבקשים להתנסות בהופעה מול קהל: בריקוד, מוזיקה, קטעי ספרות, שירה, סטנד–אפ, קרקס וכל מה שעוהל על רוחכם. כל אמן מקבל במה, תאורה, וחמש דקות להופעה. בסוף הערב הקהל יביע את דעתו הנחרצת במשוב על ההופעות שצפה.

את הרעיון הנדיב הגו בני הזוג הרקדנים אילנית תדמור ואיליה דומנוב, זוג כוריאוגרפים שפתח את המרכז לאימפרוביזציה playלפני שנה בלבונטין 7 בתל אביב. יחד הם מעבירים במרכז, הכשרה לאנשים מכל הגילאים, ללא רקע אמנותי, בתנועה יצירתית המשלבת עבודה על הגוף והנפש.

השניים ידועים כאמנים בעלי ניסיון בין לאומי, והם אף ייקחו חלק בפסטיבל ישראל המתקיים בסוף חודש מאי , במופע דואט תיאטרלי בשם "אני מקשיב אתה מקשיב", העוסק ביכולת ההולכת וקטנה שלנו להקשיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully