וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגירל פאוואר של ABC

חן רוזנק

16.5.2007 / 10:40

הרשת חשפה מה האמריקאים, ואנחנו, הולכים לראות בסתיו הקרוב. תתכוננו להרבה בחורות קשוחות וכמובן רפואה.

יום אחרי המתחרה הגדולה שלה, גם רשת ABC מגלה את לוח שידוריה לעונה הבאה. החבר'ה מאמינים שקלף מנצח לא מחליפים ועולים עם סדרת בת ללהיט "האנטומיה של גריי", בכיכובה של דר' אדיסון מונטגומרי. חוץ מבמסדרונות בתי החולים
נוכל לראות על המרקע נשים חזקות ומשפיעות בשלל תפקידים (וכמובן גם חתיכות, אלא מה?), ולמרבה הפלא גם אנשי מערות.

בעונה הקרובה יעלו ברשת 12 סדרות חדשות: עם שבע דרמות, ארבע קומדיות וריאליטי אחד הם מתכננים לשמור על רייטינג נאה גם בעונה הבאה. הפריים טיים של הרשת, שנמצאת בבעלות משותפת של וולט דיסני, בנוי סביב תוכניות קלילות ואסקפיסטיות.

בליינאפ החדש מתוכננת כאמור סדרת הבת של "האנטומיה של גריי", Private Practice, שעוקבת אחרי עלילותיה של דר' אדיסון מונטגומרי, שעוזבת את בית החולים בסיאטל עבור מרפאה פרטית בקליפורניה.

הרשת נמנעה הפעם מדרמות מורכבות, שגורמות לצופה לכסוס ציפורניים מפרק לפרק (ע"ע "אבודים"): "השנה הזאת שונה לחלוטין משנה שעברה", אומרים בכירים ברשת, לדבריהם הם התרחקו מתוכניות רציניות ותובעניות, בגלל שהטעם של הצופים השתנה.

מה שאומר שמחכות לנו יותר דרמות קלילות ב- 2007-08 וגם ארבע קומדיות חדשות. "הדבר הטוב בקומדיות הוא שהיה חסך בהם כבר כמה שנים, ואנשים מוכנים להסתכן עכשיו" אומרים ב-ABC.

אחרי שנתיים של עלייה מתמדת ברייטינג, הרשת סבלה בעונה שעברה מירידה, למרות שהריאלטי "רוקדים עם כוכבים" ההוליוודי ו"בטי המכוערת" הצליחו מאוד; הפופולריות של שתיים מהתוכניות הלוהטות, "אבודים" ו"עקרות בית נואשות" הדרדרה, אבל אל דאגה, לא מתכננים שם להעיף אף אחת מהתוכניות בקרוב.

בנוסף מחכה הדרמה "מאפיית הקשמיר", שנוצרה ע"י היוצר של "סקס והעיר הגדולה", דארן סטאר, ו "Women's Murder Club," בכיכובה של לוסי ליו, שהוכרזה כ"סקס והעיר הגדולה" פוגשת את CSI.

כמו כן בונים שם על קומדיית איש המערות Cavemen, שמעבירה לנו פרשנות, הזויה במקצת, על דעות קדומות, מזווית מבטם של שלושה גברים פרה-היסטוריים שמנסים להסתדר בעולם המודרני.

דרמות נוספות כוללות את Eli Stone, סיפורו של עורך דין שמאמין שהוא חוזה עתידות, ו-"Pushing Daisies," מותחן על בחור שיכול להחזיר מתים לתחייה.

באגף הקומדיות תצטרף ללוח השידורים התכנית "Sam I Am,"
בכיכובה של כריסטינה אפלגייט (הידועה בעיקר כקלי בנדי), הסיטקום הגברי, Carpoolers,
עם ג'רי או'קונל. ולקינוח, באמצע העונה תצטרף גם Oprah's Big Give תחרות ריאלטי, שתכבוש בוודאי כל מעריץ מתחיל של הדיווה ווינפרי, בה אנשים מתחרים על מי עשה מעשה טוב יותר. אוי האמריקאים האלה, שיהיו לנו בריאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully