וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארנבות חוזרות לסיבוב נוסף

חן רוזנק

16.5.2007 / 11:32

מופע הארנבות של דר' קספר ראו כי טוב, והחליטו אחרי האיחוד הקצרצר לפני שלוש שנים לשוב הקיץ בסיבוב הופעות

אורן ברזילי ושי להב יעלו ביחד על הבמה גם הקיץ. החבר'ה החליטו לחזור למרכז העיניינים כבר ב-2004, אז התאחדו לסידרת הופעות, ואף הקליטו אחת מהן שנערכה בבארבי בת"א, והוציאו אלבום בהופעה חיה.

בסיבוב הקודם הופיעו להב וברזילי לבדם, חוץ מהופעה אחת בה גם הבסיסט איציק רייזנברג והמתופף צביקה כהן עלו לבמה והצטרפו לחבריהם לשעבר ללהקה בשיר "בואי דינה".

רייזנברג, שחזר בתשובה לפני בערך עשור, וכהן, שעזב את עסקי המוזיקה ומתגורר בארה"ב, לא צפויים להפתיע הקיץ, וברזילי ולהב יעלו מופע משירי הלהקה ושירים חדשים (המהדרין יודעים שבכל מקרה עוד בתחילת הדרך קספר היתה צמד שמורכב מברזילי ולהב בלבד).

מופע הארנבות של דר' קספר פרצו בניינטיז עם שירים כמו "את לא מבינה (בשמלה אדומה)", "בואי דינה", "סקס", "תראו אותי", "אחלום לנצח", "שילה", ו"הקומיקאים". להב וברזילי, מנהיגי הלהקה, החליטו שדור הרוקסן לא מספיק להם והם רוצים להופיע גם מול קהל צעיר יותר. הקיץ הם יופיעו עם הבסיסט אורן זיו, הגיטריסט גלעד פסטרנק והמתופף יובי חיים.

הלהקה הוציאה בזמנו שלושה אלבומי אולפן לפני שהתפרקה ב-96'. אז אורן ברזילי נסע לארה"ב, שי להב הפיק את היי פייב ויצא בסולו תחת הכותרת "אדוני הממון" ב-2004, עם גירסה מחודשת לשיר "הקומיקאים" של הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully