וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור נולד

חן רוזנק

16.5.2007 / 11:51

ברשת NBC יצרו ספין אוף לסדרה המצליחה "גיבורים" כדי לא לשדר שידורים חוזרים בפגרה. לתשומת לבכם אנשי ארץ נהדרת

במסגרת הניסיון של רשת NBC לצמצם למינימום את היעדרותה של הסדרה "גיבורים" מהמסך בעונה הבאה, החליטו שם על פתרון מקורי: הסדרה הולידה מעין מיני סדרה בת, באורך שישה פרקים, שתיקרא HEROES ORIGINS

הספין אוף הקצרצר ישודר באחת הפגרות של הסדרה בעונה הבאה, ככל הנראה בתקופת החגים (כריסמס, שנה חדשה וכו). מדובר בשישה פרקים שישודרו כבלוק, ויכילו דמויות חדשות שאינן קיימות בסדרה האם. בתום הקרנת הפרקים יוכלו הצופים לבחור איזה מהדמויות החדשות תצטרף לסדרה הראשית.

במקביל הגדילה NBC את הזמנת פרקי הסדרה המקורית ל-24 במקום 22. כך שלמעשה גיבורי העל ישארו על המסך, בגירסה זו או אחרת, במשך 30 שבועות ולא 22 כפי שמקובל .

אנחנו שסבלנו מלקטים בלתי נגמרים של "ארץ נהדרת" מבינים ממש כמו האמריקאיים את בעית השידורים החוזרים והפגרות. עונת הטלויזיה ברשתות הברודקאסט הנוכריות נמשכת בדרך כלל מאוקטובר עד מאי. עונה של סדרה כוללת 22 פרקים, כך שברור שבמהלך התקופה יהיו שידורים חוזרים רבים שלה כדי למתוח את השידור שלה עד למועד המתוכנן.

הבעיה חריפה עוד יותר כשמדובר בסדרות מתח מהזן החדש, כדוגמת "אבודים" ו"גיבורים", שבהן הצופה חייב לראות כל פרק כדי להבין מהי לעזאזל העלילה.

"גיבורים" חזרה באחרונה מהפסקה של שישה שבועות והיא חווה ירידה של כעשרים אחוזים ברייטינג . הולדת סדרת הבת נועדה למנוע את הבעיות האלה.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully