וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים עם סגנון

ליאור ליברובסקי

16.5.2007 / 15:35

לקראת העונה החמה רשת מציגה את לוח השידורים החדש, שכולל כשרונות נולדים, קומיקאים אקטואלים, מחלות לב וגשש חיוור אחד

רשת מציגה את לוח הקיץ החדש שלה, שיעלה בהדרגה החל מהשבועות הקרובים ויתייצב ביולי. התכניות החדשות איתן מקווה רשת לכבוש את הפריים טיים הן ריאליטי אמריקאי בהפקה ישראלית מבית "אמריקן איידול", סדרת הדרמה "הכל דבש" עם פולי מ"הגשש החיוור" ותכנית קומיקאים חדשה בהנחיית יאיר ניצני.

"גלגל החדשות", תוכנית הסאטירה החדשה בהנחיית ניצני, תעלה לשידור בחודש יולי ותציג נבחרת של קומיקאים ושחקנים: יעקב כהן, מאור כהן, מיכאל הנגבי, יובל שגב, רמי הויברגר וליאת הר-לב. הכוורת תשתתף בחידון אקטואליה קומי בו יצטרכו החברים להפגין בקיאות בענייני אקטואליה מהארץ והעולם. יגאל שפירא, אורי כץ ויעל קנה, הצוות של "רשת" שהביא בחורף האחרון לצופים את "הישראלים", הם היוצרים.

רשת רכשה את הזכויות הפורמט של " America's got talent" שפותח על ידי יוצרי "אמריקן איידול". עבור ההפקה הישראלית של התוכנית, שזכתה לשם "הדבר הגדול הבא של ישראל", לוקטה נבחרת בת כ-100 משתתפים, שיציגו את כשרונם בתחומים שונים: החל בריקוד, שירה וסטנד-אפ, וכלה בלהטוטנות קוסמות ואקרובאטיקה. בקרוב יאוישו עמדות השופטים והמנחה. התוכנית תעלה לשידור בחודש יוני.

"הכל דבש", היא סדרת הדרמה-הקומית החדשה והמסקרנת בכיכובם של ישראל ויעל פוליאקוב, שוש עטרי, איתי תורג'מן, יוסי מרשק וזוהר ליבה, והיא תעלה ב-11 ביולי. הסדרה מבוססת על דמויות וסיטואציות מהחיים של האב הגששי ובתו, ותכלול כ-10 פרקים. העלילה מגוללת את דמותו של האב פולי, המנסה למצוא את מקומו המקצועי בעולם השואו-ביזנס התחרותי. בביתו מחכה לו יעל בתו, העוברת בעצמה תהפוכות אישיות. פוליאקוב הבת היא היוצרת והתסריטאית, עודד דוידוף יביים ואולפני הרצליה יפיקו.

רשת תעלה גם שתי סדרות דוקומנטריות בהגשתה של העיתונאית דנה וייס. הראשונה, "נוגע ללב", תעסוק במחלות לב, גורם התמותה העיקרי בעולם המערבי. השנייה, "מישהו עוקב אחריך", תעסוק במושג הפרטיות, ההולך ונעלם בעולם בו אני חיים. הפקה: "טושוט סרטים". עוד סדרה דוקומנטארית, בת 3 פרקים, "רצח" שמה, תחשוף את נבכי נפשם וסיפוריהם האישיים של רוצחים, שידברו לראשונה על המסלול שהוביל לאירוע ששינה את חייהם. אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ומבקר ספרות ינסה להבין מה עבר במוחם באותם רגעים. מפיקות: עינת דבש ואיילת אימברמן, במאית: עמליה מרגולין.

דברים טובים ב-2

תכנית הפרה פריים "מומחים עם סגנון" עם שרון כידון תעבור שדרוג, כשנושאי התכנית יתרחבו וכך גם מספר האורחים. שם התכנית ישתנה ל"דברים טובים בשבע" והיא תשודר בימי ראשון ושני. בימי שלישי יושק מגזין תרבות שבועי שיהווה במה לכל תחומי התעשייה התרבותית, החל מאמנות פלסטית, ספרות, שירה וקולנוע, ועד תרבות פופולארית עכשווית. מנחה לרצועה זו ייבחר בימים הקרובים.

ברצועת הלייט נייט תשודר העונה השנייה של הסדרה התיעודית של חברת הלווין "פעם בחיים", בה נפגשו דמויות ברמות סלביות שונות עם עולמות הזרים להן לחלוטין. יעל בר זוהר וקרין מגריזו בשבט אפריקאי, אסי וליאור דיין בטיפול גמילה ויעל גולדמן אצל משפחת אלפרון.

כמו כן, שוקדים ברשת על הפקת סדרת דרמה חדשה שיצרה דנה מודן, "אבידות ומציאות", וביים וכתב שבי גביזון. הסדרה מספרת את סיפורן של שלוש אחיות, שהקטנה בהן מתאהבת בבעלה של הגדולה. בסדרה יככבו אלון אבוטבול, מיה דגן, ליאור אשכנזי, דרור קרן, עופר שכטר, צחי גראד, זוהר שטראוס, לאורה ריבלין לירון וייסמן ועוד רבים וטובים. הסדרה בהפקת ענת אסולין.

יוחנן צנגן, מנכ"ל "רשת" התייחס להשקת לוח הקיץ ואמר: "המטרה שעמדה לנגד עניינו בהרכבת לוח השידורים החדש הייתה מתן מענה לקהלים מגוונים תוך שמירה על איכות ועושר תרבותי מהרמה הגבוהה ביותר. בעונה זו נציג לקהל הצופים תוכניות מובילות... חדשות ומושקעות שימשיכו לבסס את הקיץ כעונה חמה, גם בחזית שיעורי הצפייה. עונות השידור החולפות, מאז תחילת תקופת הזיכיון החדשה, המשיכו וחיזקו את מעמדו של ערוץ 2 כפלטפורמה הפרסומית האפקטיבית ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully