וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזר התיקון

חן רוזנק

20.5.2007 / 10:17

כבכל שנה מכללת עלמא מזמינה אתכם לתיקון ליל שבועות אלטרנטיבי. בין המרצים שלמה ארצי, ניצן הורוביץ, ירדן בר כוכבא, ריקי בליך ועדי נס

מכללת עלמא ממשיכה עם מסורת "עלמא בלילה"- לילה לבן (תרתי משמע) בחג השבועות. מהשעה 21:30 ועד לזריחה ייקימו בת"א ובחיפה, את תיקון ליל שבועות המתבסס על המנהג של לימוד תורה כל הלילה, הלקוח מן הקבלה.

בין המרצים האדוקים שתפגשו במוזיאון ת"א במחיר הסמלי של 35 ¤, נמצאים שלמה ארצי וטל גורדון שיידברו על 'מפגש', ריקי בליך תהיה אחראית על קריאת מגילת רות, מבקרת האמנות רותי דירקטור והצלם עדי נס יעסקו ברות ונעמי – על שמות, כותרות וללא כותרות.

העיתונאים ליעד מודריק ואורי שנער ידסקסו על 'אנושיות וירטואלית', העיתונאי ניצן הורוביץ על 'הירוק הגדול מכל: האתגר הסביבתי, הפתרון העירוני', גיל חובב ושירי ארצי על טעמה של ילדות ואיך מבשלים סיפור ועוד רבים וטובים.

את סשן השיעורים תחתום יהודית רביץ בשעה 02:15, במופע "עיר קטנה". בנוסף יתקיימו במהלך כל הלילה סיורים מודרכים בתערוכות המוזיאון ובאולם הקולנוע יוקרנו הסרטים: בעקבות החתיכה החסרה, על עלי מוהר – שחקן נשמה והסרט האריה שאג פעמיים.

הוורסיה החיפאית

לחברינו הצפוניים מחכה הגרסה החיפאית של התיקון, שתתקיים בבית הכט ובסינמטק, כשהכניסה חופשית.

בין המרצים תוכלו למצוא את השחקנית ירדן בר כוכבא שתעסוק גם היא בקריאת מגילת רות, את היתונאי צור שיזף שידבר על 'המדינה הזו גוססת', תמר מרום ואילן קלדרון שיספרו על 'הפחד הגדול – שיחה על בעיות פריון', גילי פליסקין ויפעת הר אבן ירצו על 'אהבה עצמית, אישורים ואיסורים', יוסי יונה ייתן את הפירוש לו ל' הגירוש מגן העדן - חמלה, צדק וצדקה' והרשימה עוד ארוכה.

את סדרת ההרצאות ינעל המופע "צליל מכוון", של שם טוב לוי, יצחק קלפטר ושלמה יידוב ב-02:00 וב-3.30 מופע שמיים פתוחים: מעמד סיום חגיגי לקראת עלות השחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully