וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הפלקט יחממו את THE MISSION

חן רוזנק

17.5.2007 / 7:30

הרוקרים הבינלאומיים בחרו בהרכב האלטרנטיב המקומי לפתוח את הופעותיהם בארץ

מלכת הפלקט לא יכלו לחשוב על תזמון טוב יותר. רגע לפני שיוצא אלבום הקאמבק שלהם "אח יפני", חברי להקת דה מישן רוצים שהם, ולא אף אחד אחר, יחממו את ההופעות שלהם בארץ.

הקשר בין נסיכי סצנת הרוק המקומית לדה מישן נוצר דרך המפיק שחף שוורץ, ששלח את האלבום של מלכת הפלקט לוויין האסי, מנהיג הלהקה, שלדבריו 'התאהב במוזיקה', ושמח לאשר את הופעותיה כהופעות הפתיחה למופעים בישראל.

מלכת הפלקט, להקתו של ברק גביזון, הכותב והסולן, וחברים, הוציאה את אלבום הבכורה שלה ב-99' וכיכבה בפאבים השונים מ"פוסט קפה" ועד ל"פרילנד". מאז החבר'ה קצת התרחקו, המתופף פיטר רוט והגיטריסט יוני מרון נטשו את ההרכב, ולמרות שלא הודיעו על פירוק, הלהקה דעכה.

בסיבוב השני שלה, חוזרים גביזון ואמיתי אשר, איתו שיתף פעולה לאחרונה גם במטרפולין, יחד עם רועי דותן מפאנקייק וטל מילר, ומוציאים את אלבומה השני של הלהקה "אח יפני", מתוכו כבר שיחררו את הסינגל הראשון "מיליון פעם".

כזכור להקת דה מישן שהוקמה באמצע שנות השמונים על-ידי שני פליטי להקת The Sisters of Mercy , קרייג אדאמס ו-וויין האסי, תופיע בארץ ב-1 וב-2 ביוני בבארבי בת"א.

הלהקה שהוציאה ב- 86' את אלבום הבכורה שלה God’s Own Medicine, ומאז ניפקה עוד שבעה אלבומים, הספיקה להופיע פעמיים בבמה המרכזית של פסטיבל רדינג האנגלי, ולצאת לסיבוב משותף עם בונו ולהקת קיור. גם בפינגווין המיתולוגי חיבבו את החבר'ה והשמיעו באופן עקבי את להיטיהutterfly on a wheel, Love me to death ו- Wasteland.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully