וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לקרחניסט בגלקסיה

חן רוזנק

16.5.2007 / 17:58

הסופ"ש הקרוב פותח שבוע עמוס בכוכבים מקומיים ובאורחים מחו"ל, לכן קיבצנו עבורכם את מיטב המסיבות וההופעות שיספקו את הדחף לזוז

איחוד כוחות

מלך הסו קולד אנדרגראונד, מועדון הברזילי, צמד מפיקי המסיבות, טבק, והמגה קלאב האומן 17 משתפים פעולה בערב שכולו חו"ל, חו"ל, חו"ל. במסיבה חד פעמית שניים מהיוצרים המגניבים בעולם הניו-דאנס, Diplo ו Uffie&Feadz ינגנו ביחד.

דיפלו, אחד הדי ג'ייז/מפיקים החמים כרגע מגיע לביקורו השני בארץ. הבחור פרץ לפני שלוש שנים לזירת המוזיקה עם אלבום אמן בתת הלייבל של נינג'ה טיון, ביג דאדה, שחיבר אותו עם חברים כמו RJD2 ודי ג'י שאדו.

במקביל הוא עבד עם M.I.A הזמרת הסרי לנקית שאלבומה הראשון היה אחד המדוברים של 2005, כשבאותו הזמן בפילדלפיה דיפלו ושותפו לצמד "הולטורוניקס", לו באדג'ט, הובילו ליין מסיבות לוהט.

דיפלו ידוע כדי ג'יי שמערבב עשרות סגנונות כשהחביב עליו הוא הסטייל הבריזלאי נוטף הסקס אפיל - ביילה פאנק. בימים אלה הוא מסיים להפיק את אלבומה השני של מיה(יחד אם גאון נוסף, Switch שמו) ומפיק גם באלבום החדש של דיזי ראסקל(הילד הרע של הגריים האנגלי).

הבחור מתפקד כאחד הרימיקסרים הנחשקים בשוק (גוון סטפני,CSS,בלוק פארטי,לה טיגרה,יה יה יאס, רוטב מאנובה ועוד). ובעליו הגאה של הלייבל החדש "מד דיסנט" - שם הוא מתפח כשרונות כמו די ג'י בלאקסטאר, אשף הבולטימור ,כלאב ובונד דא רול (שלישיה חצופה מברזיל).

פידז ואופי הם סנסציית אלקטרו היפ-הופ צרפתייה שמורכבת מהמפיק המוזיקלי פידז (שכבר ביקר בעבר במועדון "הצופה" וב"זמיר"), והגירל פרינד הכמעט לא חוקית שלו, אופי, (הצרפתייה השווה עוד לא בת 20).

פידז הוציא בעבר קטעים בלייבל הגרמני הנחשב "בי פיטצ' קונטרול" ובשנים האחרונות, עבד צמוד לחבר "מר. אייזו". בשלב מסויים הוא שכנע את חברתו אופי לתפוס את המיקרופון ולנבל ת'פה. החיבור בין האלקטרו השבור של הצרפתי להשפעות המיאמי בייס של אופי(שגדלה במיאמי) הניבו אלקטרו היפ-הופ חצוף, שבור ועמוס ווקוודרים.

השניים חברים בלייבל השווה "Ed Banger", שעומד בראש הגל החדש של האלקטרו. אלבום הבכורה של אופי נרקח ברגעים אלו אצל פידז ושותפו מיסטר אויזו והבאז סביב אופי בשיאו(יעידו מעל מיליון כניסות לעמוד המיספייס שלה!).

את התמיכה המקומית בערב, ב-24 במאי בהואמן 17 בת"א, ייתנו בוטניקה(נדב רביד ואמיר אגוזי) והצמד וולטר ויוגו. סוגר את החבילה חדר אחורי ובו די.ג'יי מש, אושיית הרגאיי "אפיקומן" ונושא דגל הFאנק "סקולמאסטר"(חבר התפוחים).

חפלה ים תיכונית

"בוגי בלאגן" הרכב רוק, גרוב ערבי ומיש-מש של מה שזה לא יהיה, שיבוא להרים לכם ת'תחת. הצמד הישראלי לשעבר, גברי@עזרי, שהרשים את הצרפתים עם מנטליות הבוזוקי שלהם מגובה בטקסטים בעברית, ערבית, אנגלית, יוונית וצרפתית, יקפוץ לארץ לשתי הופעות.

השניים, ישראלים שגרים בצרפת כבר 15 שנה, התחילו דרכם בהרכב קאברים של מאדי ווטרס, ואיכשהוא התגלגלו לגרובים ים תיכוניים, והפכו לבוגי בלאגן. הם ירקידו אתכם בלבונטין 7 הערב ב-21:00, עם תומר יוסף ודי.ג'יי. תמיר מוסקט)בלקן ביט בוקס) ובמוצ"ש ב-22:00 בצוללת הצהובה בירושלים, עם תומר יוסף ודי.ג'יי מורן פז וחימום של להקת אוי דוויז'ען.

ראסטפארי גרובי

ה- Congos להקת הרגאיי מג'מייקה מגיעה לציון. החבר'ה שיכולים להשוויץ שלי פרי הפיק להם את האלבום הידוע Heart of the Congos מ- 77', יגיעו לראשונה לארץ כדי לקדם את אלבומם החדש Swinging Bridge.

מבין חברי הקונגוס נותרו רק שלושה זמרים מההרכב המיתולוגי שהתפרק לפני 15 שנה, סדריק מייטון, רוי ג'ונסון וואטי בורנט. לפני שנתיים חזרו האולד גאנג לאולפן, ולארץ יגיעו השלושה עם הזמר החדש יחסית קנרוי פיף, ועם להקה של 7 נגנים ג'מייקנים. תכינו את הראסטות, והג'ויינטים ל-21 וה-22 במאי בבארבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully