וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחה במרצדס

ליאת ברגמן

20.5.2007 / 9:47

ליאת ברגמן רצתה להיות ביץ', אבל עידו רוזנבלום ב"מונית הכסף" הצליח להקסים אותה ולהביא אותה ליעד הסופי

כשהתיישבתי אמש מול הטלוויזיה, הייתי מוכנה להוציא תחת ידי ביקורת מטונפת על עוד שעשועון חסר טעם שעסוק בעיקר בלעייף את צופיו, אך ציפתה לי הפתעה. אחרי שהתרגלתי לשעשועונים בהם המנחה נוקט במתודת "אתה בטוח? זה סופי? משוכנע שאתה בטוח שזה סופי? ובטוח שאתה משוכנע שאתה בטוח שזה סופי?", מרענן לראות את "מונית הכסף", שעשועון שרץ כל כך מהר, או לפחות נוסע.

המשחק פשוט יחסית: נוסעים תמימים וחכמים יותר או פחות עולים למונית, ובמקום שיחה ערה על ראש הממשלה הבא ארקדי גאידמק או על "ביבי המלך", ממתין להם עידו רוזנבלום עם מספר שאלות טריוויה והזדמנות לזכות בכסף קל. בניגוד לכמה מהשעשועונים שנראו על מסכינו, בשביל להבין את השעשועון הזה לא צריך תואר שני עם התמחות בתורת המשחקים ושיווי משקל נאש, ההגשה של רוזנבלום זורמת, קצת מקניטה לפעמים, נעימה לצפייה ולא מתישה. אורך התכנית ראוי לציון – חצי שעה בלבד, מה שמקל עלי מאוד לתת קומפלימנטים.

הרמה של השאלות לא רעה, והעובדה שנוסעי המונית הם אקראיים מזמנת לשטח הלא סטרילי כמה הפתעות. ליסה, החוזרת בתשובה (שענתה נכון הודות, ורק הודות, לקב"ה) השאירה את הכסף במונית, אך צרבה בתודעה הקולקטיבית את הביטוי "יאללה ישתבח שמו לעד", שזה כמו ה"יאללה בלגן" האלמותי של בר רפאלי, רק עם ערכים. צמד הבחורות שהצליחו להתבלבל בין מנשה קדישמן לבין רמי מאירי בהחלט הצליחו להעביר את המסר הברור שהמתמודדים לא נבחרים מראש, והגדילו לעשות השתיים כשתהו בקול רם אם שמה העברי של סנדרה רינגלר הוא במקרה סנדרה שדה, לאחר שנדרשו לנקוב בשמו של בעלה. שוו בנפשכם מה רבה הייתה הפתעתן של השתיים כששמעו ששדה היא שחקנית, פליאה שמצאה את ביטוייה בשאלה מלאת התוכחה: "למה איפה היא שיחקה?".

למרות הקלילות המבורכת והאינטיליגנציה היחסית של המשתתפים, לא הכל דבש – הצילום הוא בי-מובי מהזן הגרוע, והאורות שנדלקים מעל לראשיהם של המתמודדים המופתעים בוורוד-כחול-ירוק המרצדים לצלילי האפקטים, נותנים לך את התחושה שעוד שנייה דירק דיגלר נכנס למונית בדרך לסטודיו 54 להתחיל את הפאן. לא בטוח שזו התחושה שרצו להעביר.

שתי נקודות אחרונות לסיום – האחת, אחרי שמפמפמים לנו שכולנו מחבלים בפוטנציה על הכביש, רק לי נראה מוזר ששעשועון שמתרחש במונית עלול, רק עלול, לפגוע בתשומת ליבו הבלעדית של המנחה-נהג לכביש? והנקודה השנייה – הזוכים יוצאים מהמונית עם סטיפה של כסף מזומן, ככה בשחור, מתחת לשולחן. אני לא יודעת אם אנשי מס הכנסה ערים בשעות כאלה על מנת לצפות ולהפיק לקחים, אבל היי, לא אמרתי כלום.

"מונית הכסף" עם עידו רוזנבלום. ימי שבת, 22:30, ערוץ 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully