וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרו גרמני בייבוא אישי

חן רוזנק

20.5.2007 / 12:35

ענת בן-דוד, החולייה הישראלית בהרכב הסופר גירלז "צי'קס און ספיד", מעלה מופע סולו בין-תחומי

הישר מסצנת האלקטרו הגרמנית מגיעה לארץ ענת בן דוד, אחת משלנו, שהצטרפה להרכב הכה מגניב "צ'יקס און ספיד", ומעלה מופע משלה ב-22 במאי בלבונטין 7. אל דאגה שאר חברות הצ'יקס, הגרמנייה, האמריקאית והאוסטרלית מפרגנות.

בן דוד, ירושלמית במקור, הייתה בת כיתתם של נושאי המגבעת, והחלה את דרכה האמנותית בעיצוב תפאורות במה להרכב הקאלט. מאוחר יותר התפרסמה כחלוצה בתחום הוידאו-פרפורמנס הישראלי, עם סידרת מופעים שהפיקה כבוגרת בית-הספר לתיאטרון חזותי ("ד'ה אנד", "הפה", "חתיכות חתיכות" ו"סוף לנצח" בשיתוף אבי פיטשון).

לפני 7 שנים עקרה בן-דוד ללונדון לנסות שם את מזלה. במיצב וידאו פרובוקטיבי משהו בתערוכה הישראלית "וונדריירס" בברלין 2003, היא שרה את "התשמע קולי" כמלאך מרחף על רקע מגן-דוד ענק, ואז מתפצלת לשלושים חיילות נאציות בפי.וי.סי. שחור ששרות את "הישמרו מבלונדיניות" של מרלן דיטריך, על רקע צלב-קרס ענק.

ב-2004 יצא פרוייקט "פופגנדה", בו בחנה את הקשר בין פופ לפאשיזם, וההעתיקה את פעילותה מגלריות ומוזיאונים לסצינות האלקטרו של לונדון וברלין.

כך הצטרפה לסיבוב הופעות אמריקני עם הרכב האלקטרו צ'יקס און ספיד ופיצ'ס, ובהמשך חברה לשלוש הבנות המגניבות, והתחילה לעבוד על אלבום משלה אותו תוציא בקרוב בלייבל של הצ'יקס. הסינגל הראשון של ענת והלהקה מתוך האלבום הבא הוא שיתוף פעולה עם אמן הוידאו דאגלאס גורדון.

בעבודות הסולו שלה בן דוד מתיימרת להצדיע לתנועות האמנות המודרניסטיות – דאדא, פוטוריזם וסופרמטיזם. ומאמינה כי אמנות צריכה להיות טוטאלית וטוטאליטרית – אבל לא בשירות אידיאולוגיה אלא אך ורק בשירות החווייה הנוצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully