וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר שווה

חן רוזנק

20.5.2007 / 15:58

לשמחת בנות ישראל החתיך הרשמי משחרר את "שווים", סינגל ראשון מאלבום הבכורה שלו ושל הגיטריסט המוכשר עילי בוטנר

אליל הבנות, המאמי הלאומי (מהצד הגברי כמובן), בעל החיוך שימיס כל נערה נלהבת בגיל ההתבגרות (ולא רק) עומד במילתו. אחרי אינספור הבטחות להתמסר לאהבתו הישנה (לא, לא נינט), רן דנקר מוציא את אלבום הבכורה שלו, ומשחרר שיר ראשון מתוכו, "שווים".

על האלבום עבד הבחור עם הגיטריסט והיוצר, עילי בוטנר, במשך שנה תמימה. בוטנר הביא את הלחנים והמילים לכל 12 השירים שבאלבום, דנקר הביא את השארם ומיתרי הקול.

דנקר, שסיים לאחרונה ארבע עונות מפרכות בסופר טלנובלה "השיר שלנו", מתעסק בימים אלה בלהיות הבן של משה איבגי בסרט "חסר מנוחה" של עמוס קולק.

בוטנר בוגר בית הספר "רימון" (שדווקא לא הלך בתלם של בוגריו המפוסמים), הספיק לעבוד כבר עם האקסית של רן, באלבום הבכורה שלה "יחפה", בו הלחין לנינט את "אם תבוא" וכתב איתה ביחד את "היא יודעת".

הגיטרסיט המוערך גם כתב שיר לאלבום החדש של ריטה שנמצא בעבודה, ניגן בעבר לאלבומים של אושיק לוי, שמוליק קראוס ועידן רייכל, ומופיע עם עברי לידר, ריקי גל, גלי עטרי ושאר חברי סצנת הרוק, וחבר בלהקת הגרוב "פאנקנשטיין".

עכשיו השניים עמלים על חזרות לקראת מופע שייעלה בקיץ הקרוב, לאחר שהאלבום המלא, "שווים", ייצא לחנויות בחודשים הקרובים בהפצת NMC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully