וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכן תמונות קשות

פיני אסקל

21.5.2007 / 1:02

עם אורחים משומשים כמו ארי שמאי וקובי אריאלי ולמרות מנחה כוסית משתדלת, הבכורה של "המהדורה המוגבלת" נראתה לפיני אסקל קצת מוגבלת

לא יותר מדי ערוצים מתחת לאותו ערוץ שהמציא את ה"ניסים, תן לי עוד משפט אחד", או "אבל עוד משפט אחד כי הזמן שלנו נגמר", וגם "אני נתתי לך לדבר, אז תן לי לסיים", ואפילו "אני לא הפרעתי לך, אני לא הפרעתי לך", ובמקרים קיצוניים "כולכם חולירע, אתה ושאר היהודים, כולכם חולירע!", ובכן כמה ערוצים משם, נמצא השיבוט שיכול לקבור את פוליטיקה, או פופוליטיקה אם תרצו, רק אם תרצו.

אלא שבמקום ניסים משעל ועודד שחר יושבת כוסית בלונדינית, אפרת אברמוב, ובמקום טומי לפיד, אמנון דנקנר והרב ישראל אייכלר, תורמים לקקופוניה דתי מחמד (קובי אריאלי), שמאלני מחמד (ארי שמאי), סטנדאפיסט תימני (!) מחמד (שחר חסון) וסטנדאפיסט מתולתל מחמד (נדב בושם). כולם מחמד, רובם המוחלט משומש. בשביל תוכנית ראשונה היה אפשר לארגן פאנל טוב יותר – אפילו נשלף עם אחלה רמקולים. בקיצור, ליהוק מפתיע לרעה, חוץ מהבלונדה המשתדלת.

הקונספט ברור. כל אחד צריך לתרום מנה גדושה של שנינויות בנושאים העומדים על סדר היום עם טוויסט שייתן מחר בבוקר ידיעה יח"צנית בעמודים הפנימיים העיתונים היומיים, רצוי ידיעות. במקרה הרע "עמיר פרץ תובע את המהדורה המוגבלת בגין השתלחות גזענית נגד מרוקאים", ובמקרה הטוב "ציפורה, ניצולת שואה, קוראת להורדת התוכנית 'מהדורה מוגבלת' באשמת פגיעה בכבוד זיכרון שישה מיליון יהודים".

שלא תבינו לא נכון, דווקא יש מקום לטוק שואו יומי שייתן סנוקרת לפנים של המציאות הישראלית, אבל לא זה הפורמט. ערוץ נישה כמו ביפ יכול להיות סאטירי, נושך, כלב שמירה של הדמוקרטיה ופרובוקטיבי, אבל נו באמת – "אני נזהר ממילים כמו סלקציה?" באדיבות שמאי, או "הבעיה היא לא שפרץ מרוקאי, אלא שהוא מרוקאי טיפש", גובלות בטמטום, גזענות ופגיעה בערכים לשם הגזענות והפגיעה בערכים, ולא לשם סאטירה או כל דבר שדומה לזה.

הבכורה של 'המהדורה המוגבלת', הייתה – בלי להעליב – קצת מוגבלת. לא כזאת שנגמרת אחרי כמה עותקים, אלא כזאת סתומה. להלן מגוון סופרלטיבים: מדובר במסיבת גן, מופע סטנדאפ חלש, פורמט כושל, מפגן כאוטי שלא מתאים גם לערוץ המקומי, כסילות במסווה של אינטליגנציה, זוועה. וכדי לאשש את משחקי הפיפי-קקי המילוליים, הגיע הפרומו למנחה של מחר, זה שיחליף את הבלונדה הנסבלת.

תכירו את דודו ארז, בוגר האקדמיה של פוקס קידס (למי שנמצא אחרי צבא ולפני טיטולים, מדובר בערוץ לילדים), שמזכיר במילותיו הראשונות את הדבר היחיד שהוא מסוגל להנפיק – טון דיבור לגיל הרך. תשאלו את דודו מהופ! סנטר והוא יסביר לכם באינטונציה שלו מה זה לשחק בפיפי-קקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully