וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הסרט "שורטבאס" יגיע לארץ

חן רוזנק

21.5.2007 / 13:35

השחקן ג'יי בראנאן שהשתתף בסרט השערורייתי יגיע לפסטיבל ההומו-לסבי בסינמטק ת"א דווקא על תקן האתנחתא המוזיקלית

מי שצפה בסרט "שורטבאס" לא יכול היה לפספס את פניו הענוגות של העלם הצעיר, סת', שהתאהב בזוג ההומאים ג'יימי וג'יימי. הבחור החתיך שגילם אותו, ג'יי בראנאן, יגיע לארץ בקרוב כאורח פסטיבל הקולנוע ההומו-לסבי שיתקיים בסינמטק תל אביב.

מסתבר שבראנאן נודע לא רק בזכות גופו החטוב, וכשרון המשחק בו הוא ניחן, אלא גם בשל כישרונו המוזיקלי. הוא גם יוכיח זאת, בערב הפתיחה של הפסטיבל, ב-18 ביוני וב-21 ביוני - אז יעלה לבמה לשיר, כשאת משבצת מופע החימום תמלא יעל דקלבאום ("בנות נחמה"), ששניים משיריה שולבו בסדרת הפולחן הלסבית "ישנן בנות".

הסגנון המוזיקלי של הבחור הוא פולק, ובמגזין הניו-יורקי NEXT אפילו השוו אותו לג'וני מיטשל (רגע, היא בחורה!!) ולאליוט סמית. בראנן העיד על עצמו כי הוא מושפע מיוצרים כמו טורי איימוס, פיונה אפל, ואני דיפראנקו. הוא מופיע באופן קבוע במועדונים נחשבים בניו יורק, ביניהם: ,The Knitting ,Factory, Joe's Pub, Mo Pitkin's, Ars Nova, Barracuda , Galapagos Art Space ועוד.

בראנאן נולד למשפחה טקסנית בפטיסטית-מסורתית שבעצם ייחלה לבת. ב 1999 הוא סיים את לימודי התיכון תוך שלוש שנים והתקבל לחוג הדרמה באוניברסיטת סינסינטי. הוא שרד שם ששה חודשים שבהם בעיקר בנה תפאורה למחזות זמר ואופרות. משם הוא נדד לפאלם ספרינגס, קליפורניה, עם גבר שפגש באינטרנט. תוך חודשים מעטים עבר ללוס אנג'לס לנסות את מזלו וכבר ארבע שנים שהוא ממוקם בניו-יורק.

בראיון שנתן לאחרונה היגג בראנאן בנוגע להשקפתו על תפקידו בסרט "שורטבאס", שכלל סצינות מין נועזות משהו: " אף פעם לא הבנתי למה צריך להתבייש בגוף או במיניות. אני מאמין שבזמן שאנחנו מדחיקים את המיניות שלנו או כל רגש ואינסטינקט אנושי, בשלב מסוים הם מתחילים לצוד אותנו בתת-מודע או תחת השפעת סמים ואלכוהול."

ואנחנו אומרים - נו נו תראו, הבחור משתמש בפה גם כדי לשיר מדי פעם. ממש מציאה. יש קונים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully