וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן CREED לשעבר הואשם בתקיפה

חן רוזנק

21.5.2007 / 14:05

סקוט סטאפ, המנהיג במיל' של להקת הגראנג' המנוחה, נתפס בביתו שבפלורידה והועבר למעצר

אחח איך חולפת לה תהילת עולם. פעם סקוט סטאפ היה סולן להקה שמכרה 30 מיליון אלבומים ברחבי העולם, עכשיו הבחור נמצא בבית הכלא.

הזמר בן ה-33 נעצר בביתו שבקליפורניה, לאחר שהואשם בתקיפה. סטאפ נאסר, ללא אופצייה לשחרור בערבות, נמסר ע"י רשויות בית הכלא במחוז פאלם ביץ'. השריף המקומי דיווח לאתר ה-BBC כי אף אחד לא נפצע או נלקח לבית חולים בעקבות התקרית לכאורה.

סטאפ שניסה לפרוץ בקריירת סולו מאז שהתפרקה הלהקה ב-2004, שחרר אלבום בכורה לפני שנתיים, The Great Divide שהשירים בו הושפעו מסרטו השערורייתי והביזארי להחריד של מל גיבסון, "הפסיון של ישו". לפני שנה הוא התחתן עם מיס ניו-יורק לשעבר, ג'קלין נאשיווט, ולזוג נולדה בת השנה.

הכלה המסורה סירבה להתייחס לאישומים ורק אמרה: "עוברים עלינו זמנים קשים". המשטרה מצדה סירבה לפרסם את זהותו של הקורבן ואמרו שאין להם מידע על פגיעה פיזית.

קריד, הרביעייה שהתבססה כלהקה דמויית פרל ג'אם ואליס אין צ'יינס, הוציאה את אלבום הבכורה שלה, My Own Prison, ב-1997 וזכתה לשעות MTV לא מועטות. סטאפ, בן של כומר, שאולץ בילדותו להעתיק כעונש חינוכי קטעים מהתנ"ך, היה אחראי לטקסטים של הלהקה.

כעבור שנתיים הוציאו את אלבומם השני, Human Clay , שנכנס ישירות אל המקום הראשון במצעד האלבומים. “Higher”, סינגל הבכורה מהאלבום, התמקם במשך 18 שבועות רצופים בראש מצעד הסינגלים.

בסוף אותה שנה נבחרה הלהקה בפעם השנייה ברציפות להרכב הרוק של השנה על-ידי מגזין הבילבורד. שנה מאוחר יותר לאחר סיבוב הופעות אינטנסיבי מוצלח נוסף הודיע מרשל, בסיסט ההרכב, על פרישתו מהלהקה.

בינואר 2001 זכתה הלהקה בשני פרסים בטקס ה-"American Music Awards”, הלהקה האלטרנטיבית הטובה ביותר ואלבום הרוק הטוב ביותר, בהמשך השנה הוציאה את אלבומה השלישי, Weathered אבל התפרקה ב-2004, אחרי חודשים של שמועות וספקולציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully