וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: שובה של המפלצת הירוקה

חן רוזנק

21.5.2007 / 15:04

סופ"ש האחרון הוכיח שאמריקה אוהבת סיקוולים וחולה במיוחד על שרק, הסרט השלישי בטרילוגיה שבר את שיא ההכנסות בפתיחה של סרט אנימציה

"שרק השלישי", הסיפור בהמשכים של המפלצת הירקרקה,הפך לסרט האנימציה עם הפתיחה המכניסה ביותר בהיסטוריה, כשהרוויח כ-122 מיליון דולר בשלושת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע בצפון אמריקה, והדף את קודמו, "שרק 2", מהתואר הנחשב.

אגדת הילדים האלטרנטיבית, בכיכובו של מייק מייארס כ"עוגר" חמדמוד, ניכסה לעצמה גם את המקום השלישי ברשימת הפתיחות הגבוהות ביותר בסופ"ש ראשון, אחרי "ספיידרמן 3" ו"שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת" משנה שעברה, דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

בחלק השלישי בטירלוגיה, שרק חביבנו הופך יחד עם אהבותו פיונה (קמרון דיאז) ליורש העצר של ממלכת "הרחק, הרחק מכאן". השניים מחליטים לבסוף שאינם מעוניינים לעזוב את ביתם הקט שבביצה הרחוקה, ומחפשים יחד עם החמור(אדי מרפי) והחתול במגפיים (אנטוניו בנדרס) מחליף, ארטי, אותו מדובב ג'סטין טימברלייק, חולייה חדשה בצוות.

שרק השלישי לא ייהנה מאוויר הפסגות הצלול לעוד זמן רב, בשישי הקרוב עולה לאקרנים ברחבי העולם (ועוד יום קודם כאן אצלנו), החלק השלישי בטרילוגיית הפיראטים "שודדי הקאריביים: סוף העולם", שלפי כל ההימורים יתפוס ללא בעיה את המקום הראשון בטבלה.

מומחים בתעשייה ציפו ש"שרק השלישי" ייפתח בסוף השבוע הראשון שלו עם רווחים בין 80 ל-110 מיליון דולר, וחלק אפילו הניחו כי הסרט הנוכחי ירוויח פחות מקודמו לפני שלוש שנים. טרילוגיית המפלצת הירקרקה, הרוויחה כבר 1.4 מיליארד ממכירת כרטיסים עולמית, ונחשבת לסדרת סרטי האנימציה הרווחית ביותר בכל הזמנים.

כששרק בצמרת הטבלה, ספיידרמן 3 ירד למקום השני בשבוע השלישי שלו בשכונה, עם רווחים של כ-28.5 מיליון דולר בסופ"ש, מה שמביא את סכום הרווחים הכולל של הסרט ל-282 מיליון דולר עד עכשיו.

אחרי ספיידי התמקם סרט האימה, חובב הזומבים, "28 שבועות אחרי", במקום השלישי עם מכירות כרטיסים בשווי של 5.2 מיליון דולר. ובסוף החמישייה הפותחת ניצבות לינדזי לוהאן וג'יין פונדה בפלופ Georgia Rule


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully