וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואים פלוס - בועות

21.5.2007 / 15:38

פיתום, פייגלה, בת שרמוטה ובתול נצחי נפגשים במאבק בין שתי המשפחות הכי לא מתפקדות בטלוויזיה – "נשואים פלוס" ו"בועות"

*** נשואים פלוס ***

שנות השידור: 1987-1997

יוצרים: רון לאביט ומייקל ג. מוי

כוכבים בולטים: אד א'וניל (אל באנדי), קייטי סגל (פגי באנדי), דיויד פאוסטינו (באד באנדי), כריסטינה אפלגייט (קלי באנדי), אמנדה בירס (מרסי רואהדס ד'ארסי), טד מק'גינלי (ג'פרסון דארסי).

בשורה אחת: לא רק מעמדה של משפחת באנדי הוא נמוך, גם ההומור שלה.

*** בועות ***

שנות השידור: 1977-1981

יוצרים: סוזאן הריס

כוכבים בולטים: רוד רודי (כרוז), קת'רין הלמונד (ג'סיקה טייט), קת'רין דמון (מארי קמפבל), ריצ'ארד מוליגאן (בארט קמפבל), בילי קריסטל (ג'ודיי דאלאס), טד ווס (דני דאלאס), ג'יי ג'ונסון (בוב קמפבל), רוברט מנדן (צ'סטר טייט), דיאנה קאנובה (קורין טייט-פלוצקי)

בשורה אחת: כמו דאלאס, רק עם צחוקים מוקלטים ברקע ופיתום.

*** דין וחשבון ***

ניב הדס:

עם יד אחת בתחתונים ויד אחת על השלט-רחוק אל באנדי היה מלך העולם. באנדי, האיש שהחלום האמריקאי התנפץ לו בפנים עוד לפני שהספיק לקרום עור וגידים, גידל משפחה לוזרית לתפארת - אשה עצלנית ותאוות בצע, בת שרמוטה מטומטמת ובן שנשאר בתול נצחי, גם אחרי שכבר זיין. אל היה כוכב פוטבול שהבקיע ארבעה טאצ'דאונים במשחק גמר תיכונים - הקצפת של מיתוס המצליחנות האמריקאי - אבל גמר בתור מוכר נעליים עלוב, שלנצח ייכשל בכל אשר יפנה. "נשואים פלוס" אתגרה את גבולות הטעם הרע, אבל בד בבד הצליחה להיות סאטירה מבריקה. אל היה ארצ'י באנקר שגדל לתוך דור הישגי ויאפי, שבו כסף וחזות הם מהות הכל. בזמן שקוסבי היתה הסדרה הכי לבנה בסביבה, טוני ואנג'לה שחקו ברופא ואחות ובבאר של טד דנסון כולם ידעו את השם של כולם, אצל באנדי המרמור היה המוטיב המרכזי. זה, והציצי של כריסטינה אפלגייט. "נשואים פלוס", בדומה ל"הכל נשאר במשפחה", צחקה על כולם - לסביות והומואים, שחורים ולבנים, שמאלנים, ימנים, גברים ונשים, אבל גם עשתה זאת בשיא תקופת התקינות הפוליטית הרייגנית. ועכשיו כולם ביחד – "No Mam!"

"בועות" היתה בעיקר פרודיה מוצלחת מאין כמותה על אופרות הסבון האמריקאיות הנלעגות. היא היתה מצחיקה ושנונה וחכמה והביאה לנו את בילי קריסטל בתפקיד הפייגלה ואת ברט שנחטף על ידי חייזרים וחושב שהם עניקו לו את היכולת להפוך לרואה ואינו נראה, אבל הריח הטוב שלה נעלם כשמולה אל באנדי שולף עוד גרב מיוזעת ומנפנף בה בהנאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דידי חנוך:

אהה... אמממ... מה שהוא אמר.

אבי משולם:

היי היי! "בועות" הביאה את ברט, שהוא לטעמי אחת הדמויות הקומיות היותר גדולות בתולדות הסיטקום. תסתכלו על התנועות שלו ותבינו מאיפה קרמר הביא לפחות חמישים אחוז מהחומרים (לפני שהוא צרח על כושים). בועות הרבה יותר מטורפת לטעמי, הרבה יותר מצחיקה ויש שם שחקנים יותר מוכשרים. פאק! יש שם אפילו פיתום. אם בובה מדברת זה לא קומדיה לטעמכם, תיהנו עם הפלוצים של אל באנדי.

*** שורה תחתונה ***

ואכן, אנחנו נהנים עם הפלוצים של אל באנדי ומעלים אותו לסיבוב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully