וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה במתח - היכונו לגמר הגדול

חן רוזנק

22.5.2007 / 10:54

לקראת גמר אמריקן איידול מחר, וואלה! שולחת את שירלי ברנר להסתובב על השטיח האדום בלוס אנג'לס, ולהסתחבק עם השופטים

סיימון קאוול, פאולה עבדול ורנדי ג'קסון עזבו אתכם מג'ורדן ובלייק- תתכוננו, שירלי ברנר בדרך אליכם. בלעדי לוואלה! דיווח נוצץ מהשטיח האדום ומתוככי אולפני גמר אמריקן איידול.

רק אצלנו תוכלו לראות מה קורה בשעה שג'ורדן מחממת את מיתרי הקול, ובלייק מסדר את הקוצים, עם דיווח מהגמר וממסיבת העיתונאים עם הזוכה.

הנה זה קורה, מחר בערב אמריקה תבחר את האליל האמריקאי שלה בגמר כוכב נולד הנוכרי. צופיה האדוקים של התכנית מגיעים מותשים לסוף העונה השישית, אחרי שהעיפו להם את הפייבוריטית מלינדה דוליטל, חביבתו של סימון קאוול האימתני, עוד בחצי הגמר, ולערב הגדול באמת נשארו רק בלייק לואיס וג'ורדן ספרקס. היכונו לגמר צמוד.

אחרי בו בייס וקארי אנדרווד מעונה הרביעית, בלייק לואיס וג'ורדן ספרקס הם לחלוטין הצמד השני הכי מוצלח בתולדות הסדרה. כשבפינה האחת נמצא בלייק, איש ה"ביט בוקס" הבלתי נלאה, המוזיקאי המחונן, מפיק מוזיקלי בנשמתו, ומולו בזירה ג'ורדן, הקטינה בת ה-17, בעלת הקול הענק, למודת תכניות הריאליטי אחרי שהשתתפה בתוכנית למציאת דוגמנית במידה גדולה.

100 דולר על ג'ורדן

כל אתרי ההימורים מראים שג'ורדן היא הפייבוריטית הכבדה לנצח בגמר, ושהסיכויים של בלייק נמוכים בטירוף לעומתה, אבל סביר להניח שהתוצאה הסופית תוכרע ע"פ ההופעה בגמר.

היתרונות של שני המתמודדים הפעם שונים מאוד: לג'ורדן יש קול מדהים נטו, לבלייק קול בינוני פלוס, והוא התבלט לאורך העונה בעיבודים המוזיקליים שעשה לשירים.

ההפקה האמריקאית מעדיפה שג'ורדן תזכה, כבר כ-1/3 עונה לפחות, כי כמו כל מוח עסקי חלקלק הם בטוחים שאם היא תקטוף את המקום הראשון, הם יקטפו יותר דולרים בעתיד.

חלקו הראשון של הגמר הגדול ישודר בארה"ב כבר היום, אותו תוכלו לראות בסטאר וורלד (רק למנויי HOT), מחר ב-13:00, ואת החלק הסופי בחמישי ב-13:00. התכנית הערוכה והמתורגמת תשודר ב-HOT3 וב-14yes בשישי ב-19:35 ושבת ב-20:35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully