וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של פורטיסהד

חן רוזנק

23.5.2007 / 20:35

להקת הטריפ-הופ הבריטית תערוך בקרוב קונצרט רשמי ראשון לאחר כמעט עשור של היעדרות

חברי פורטיסהד חוזרים סוף סוף לבמה. האירוע המרגש יקרה באנגליה בדצמבר הקרוב בפסטיבל Nightmare Before Christmas, מבית היוצר של פסטיבל האינדי הנחשב All Tomorrow's Parties.

חלוצי הטריפ הופ לא מסתפקים בלהופיע, והשנה הם מתפקדים גם כאוצרי הפסטיבל המצוין. "בחרנו מגוון רב של אמנים שיופיעו איתנו, ואנחנו ממש מצפים לזה כבר", כתבה הלהקה במייספייס שלה.

פורטיסהד הוציאו את אלבום הבכורה שלהם, Dummy, ב-1995
עליו זכו בפרס המרקיורי. השילוב של ביטים קצביים עם סמפולי ג'אז ועם הקול המלטף של הסולנית בת' גיבונס, הפך את האלבום להצלחה עולמית.

אחרי שנתיים שחררו את, Portishead, ואחריו לקחו הפסקה. לפני שנתיים חזרה הלהקה שוב לעיניינים כשסיפרה בראיונות לעיתונות שהיא בדרך לאלבום חדש.

אותו אלבום נשאר עדיין בגדר הבטחה, אבל המפיק וכותב המילים, ג'ף בארו, מעודד את המעריצים: "הדד-ליין שלנו הוא סוף השנה הזאת, אנחנו מנסים לסיים הכל עד אז"

בפברואר הקבוצה הפציע למופע אקוסטי, שם הופיעו עם חומרים מקוריים חדשים, אבל ההופעה הקרובה תהיה ההופעה המלאה הראשונה שלהם מאז הניינטיז.

הלהקה תבחר גם את הליינאפ לשלושת ימי הפסטיבל, שקם כאלטרנטיבה לרדינג וגלסטונברי ב-1999. "תמיד אהבנו את הפסטיבל All Tomorrow's Parties , ואנחנו שמחים שההופעה הראשונה שלנו תהיה שם", אמרה הלהקה בהצהרה לעיתונות, כפי שדווח ב-BBC, "זה נהדר שיש לנו את ההזדמנות לבחור ולהציג לעולם להקות שאהבנו או כאלה שהשפיעו עלינו".

בין האוצרים הקודמים של הפסטיבל נמצאים סוניק יות' באירוע שנערך באנגליה, והיוצר של "משפחת סימפסון", מאט גראונינג בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully