וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלול האחרון של Jackass

חן רוזנק

24.5.2007 / 8:13

אחרי סדרה מטורפת ושני סרטי מוצלחים ומגעילים באותה המידה, החבורה הפרועה להחליא מ-MTV משתלטת על הפלייסטיישן שלכם

הנה מגיעה ההזדמנות של כל אחד להיות ג'וני נוקסוול, רק בלי שתכאב לו נשיכת התנין בפטמה. צוות המופרעים מ"ג'קאסס" פיתח משחק וידיאו לפלייסטיישן ולנינטנדו, שמבוסס על מעלליהם המפגרים. מעריצי הסדרה יוכלו הפעם באמת לנסות את זה בבית (הפריקים שביניכם בטח כבר ניסו. וסבלו).

ג'וני נוקסוויל, באם מרגרה, סטיב-או ושאר החולים בנפשם סיפקו את הקולות שלהם לדיאלוגים במשחק, וגם עבדו עם המפיצים כדי להביא למשחק פעלולים אמיתיים שהם הגו במוחם הקודח, אבל לא ביצעו בפועל בסדרה או על המסך הגדול.

"אנחנו נרגשים לאללה בקשר לזה", אמר נוקסוויל, "זה די מוזר שאנשים ייקחו את הפרסונות שלנו, ומדכא שהם יהיו חייבים לעשות את זה. אף פעם לא עבדנו על משהו כזה לפני כן, זהו משחק הוידיאו הראשון שלנו. אנחנו רק מקווים שהוא יהיה מחורבן כמו הסרטים שלנו".

"הנחת היסוד של המשחק היא שהשחקן יצור לעצמו מעין פרקים של 'ג'קאסס' משלו, עם מערך שלם של פעלולים", אומרים בחברת Red Mile שמפיצה את המשחק שיצא לחנויות בספטמבר, "הפעלולים האלה מורכבים בעצמם כמו מיני-משחקים, מה שנותן מגוון גדול במשחק עצמו", דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

משוגעים על גגות ניו-יורק

יחד עם 35 פעלולים, לשחקנים מחכים מספר סטים אפשריים: מירוץ פגושי- מכוניות מעל גגות העיר ניו-יורק, אי-רכיבה על אופניים דרך אתר בנייה, התגלגלות בירידות של סאן פרנסיסקו בתוך פח זבל והריסת מסלול גולף בעגלת גולף.

הסדרה המקורית בMTV הייתה ההשראה ליצירת המשחק, כשרוב הפעלולים שיהיו בו הם הגרסאות הקיצוניות של דברים שהחב'רה כבר עשו בעצמם. "יש לנו את המותרות של זריקת דמויות מבניין בעל 50 קומות לתוך ערימה של חרא של פילים, מבלי לדאוג לביטוח שלנו", מתלוצצים המפיצים.

נאמנים לתכנית, הפעלולים לא תמיד מצליחים (בלשון המעטה), אבל אל דאגה, בניגוד למציאות, כאן לשחקנים יש אופציה של פרישה באמצע.

כשהמתמודד יוצא מהמשחק מחשבים לו את סך כל הפציעות שסבל מהן. רק לידע כללי, המשחק כולל מערכת מידע פנימית על כל הפציעות האפשריות, מעצם ירך שבורה ועד טחול קרוע.

כשסרט מספר שלוש עומד על הכוונת, נוקסוויל מקווה שהמשחק "ג'קאסס" יקבל חיים משל עצמו. "נשמח ממש עם המשחק יהפוך לסדרת משחקים שלמה", אמר, "זה כמות אינסופית של דברים מפגרים שאתה יכול לעשות לעצמך או לחברים שלך, אז ההנאה בטוחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully