וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלילה החדשה של אמריקה

חן רוזנק

24.5.2007 / 7:28

ג'ורדן ספרקס זכתה במקום הראשון ב"אמריקן איידול", והפכה לזוכה הצעירה ביותר בתכנית, אחרי שכבשה בדמעותיה הענוגות את הצופים בבית ואת השופטים

הקטינה מאריזונה הביסה את בלייק "ביט בוקס" לואיס בגמר הגדול של עונה השישית של התכנית שנערך הלילה (שעון ישראל). ג'ורדן ספרקס בת ה-17, בעלת הקול הענק, סחפה אחריה את רוב הקולות מתוך 74 מיליון הצופים בבית שהשתתפו בהצבעה.

"אמא, אבא תודה רבה לכם, אני אוהבת אתכם!", קראה הנערה המתבגרת לאחר שקטפה את התואר, והתקשתה לנשום מרוב התרגשות.

בגמר הגיעו זוכי התכנית לדורותיה, להופיע יחד עם 12 הפינאליסטים לשעבר, ושלל מוזיקאים שנהנו מבמה חינם, ביניהם גוון סטפאני ולהקת גרין דיי.

אמש שודר החצי השני של תכנית הגמר, בו התפרסמו תוצאות ההצבעה של הצופים, כאשר ההופעות של שני המתמודדים התקיימו כבר ביום שלישי, בחלק הראשון של התכנית.

השופטים שריירו על ג'ורדן ברגע שהדהימה את כולם בשיר האחרון ששרה אז, בחרו בה, אך להם לא הייתה השפעה ממשית על התוצאה הסופית.

"היית הזמרת הכי טובה הלילה. מגיע לך הכל, מתוק!" התחנף רנדי ג'קסון בחציו הראשון של הגמר, "פשוט ניגבת את הרצפה עם בלייק", הוסיף קאוול מטעמים, ואפילו התנצל ואמר לה כי טעה כשחשב בהתחלה שהיא לא מספיק טובה כדי לזכות בתחרות.

"הייתי אומר שבתור הופעה בודדת הלילה, בלייק והשיר הראשון שלו היו הטובים ביותר", אמר קוואל, "אבל, אם אני מסתכל על כל הערב- ג'ורדן".

טייק 1

ביום שלישי (שעון לוס אנג'לס) עלו שני המתמודדים לבמת אולם קודאק בהוליווד, כשלכל אחד ניתנו שלושה שירים בניסיון לכבוש את העולם.

ראשון עלה בלייק בגרסה משל עצמו ל"You Give Love a Bad Name" של בון ג'ובי. בסוף השיר הקהל היה באקסטזה, אבל השופטים התרשמו יותר מיכולות הבידור וההופעה של בלייק, והרבה פחות מהקול של הבחור.

"בלייק אתה לא הזמר הכי טוב בתחרות שלנו," הודיע קאוול, "אבל אתה יודע לתת את ההופעה הכי טובה מכל המתמודדים שהיו". ג'ורדן כיאה לנערה מתבגרת אמריקאית, פתחה את השלישייה שלה ב "Fighter"של כריסטינה אגילרה.

מדד השופטים סיבוב ראשון- בלייק.

מערכה שנייה

לואיס נוטש את יכולות הביט בוקס עבור קאבר ל "She Will Be Loved", של להקת מארון 5. פאולה ורנדי מרוצים, קאוול קצת פחות. ג'ורדן בוחרת בבלדה של מרטינה מק'בריד "Broken Wing" והשופטים פשוט מתמוגגים.

מדד השופטים סיבוב שני- ג'ורדן.

לה גרנד פינאלה

שני המתמודדים ביצעו את אותו השיר, "This Is My Now," שנבחר ע"י הצופים בתחרות באתר האינטרנט של התכנית.

הבלדה הקלילה לא התאימה ממש לבלייק שלנו, כך חשב גם קאוול שהציע שימדדו אותו לפי שתי ההופעות הראשונות שלו כי "זה היה נראה לי קצת מוזר, זה פשוט לא סוג של שיר שאתה היית מבצע באופן נורמלי".

ואז באה ג'ורדן. הבחורה דומעת בשורה האחרונה של השיר , "This is my now." מי אמר כשאת בוכה את כן זוכה?

מדד השופטים סיבוב שלישי-פה אחד: ג'ורדן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ומה איתנו?

אלה מכם שעדיין מעוניינים לראות מה בדיוק הלך שם, מחכה בסטאר וורלד (רק למנויי HOT), חציו השני של הגמר, היום ב-13:00, ואת התכנית כולה, ערוכה ומתורגמת ב-HOT3 וב-14yes בשישי ב-19:35 ושבת ב-20:35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully