וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו ל"שואוריל" פסטיבל סרטי הסטודנטים

חן רוזנק

24.5.2007 / 17:57

החוג לקולנוע ולטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב מציג 50 סרטים של תלמידי המגמה הגאים. הדור הבא של תעשיית הקולנוע המקומית

במשך חמישה ערבים גדושים אוניברסיטת ת"א תציג לראווה את מיטב היבול השנתי של תלמידי החוג לקולנוע ולטלוויזיה. בפסטיבל "שואוריל", רוב הסרטים שיוקרנו הם עלילתיים, אך יהיו גם כמה סרטים נסיוניים וסרטים תיעודיים כיאה למגמת קולנוע שמחשיבה את עצמה לחממה של דור הבמאים הבא.

בין שמונה ל-12 סרטים יוקרנו מדי ערב באולם פאסטליכט, בניין מקסיקו, הפקולטה לאומנויות, כשאורך הסרטים לא יעלה על 30 דקות. בערב הפתיחה, ב-27 במאי, יוקרן הדוקו, "חדוה ואני", שביים נדב נח, וזכה בתחרות הסטודנטים בפסטיבל דוקאביב הבינלאומי לקולנוע תיעודי 2007.

בסרטו התיעודי-אישי, מתעמת נדב – במאי וגיבור הסרט במקביל - עם חדוה, המורה שלו מחטיבת הביניים, על העוול שגרמה לו עשור שנים לפני כן.

בואו נודה, זהו חלומו הרטוב של כל תלמיד, נו שויין, לפחות מישהו מגשים את זה.


מהקפיטריה במקסיקו לפסטיבלים בעולם

השנה לצד השחקנים המתחילים שמנסים לפרוץ בפסטיבל, נמצאים גם שחקנים ידועים שהסטודנטים הצליחו לגייס לפרוייקטים שלהם.

סנדרה שדה תככב ב"מכשיר שמיעה" בבימוי רותם ירון, יעל גולדמן תופיע ב"טכנו האוס" בבימוי דנה בלום ו"פוסטר" של אבי ויסבלאי, מיכאלה עשת תופיע גם היא ב"טכנו האוס", אוהד קנולר ישחק ב"לילה לילה" בבימוי נעמה שוהם ואושיק לוי יופיע ב"שץ" של גלעד אמיליו שנקר.

פסטיבל השואוריל מספק לצופיו הצצה ראשונה בסרטי החוג שכבר זכו להכרה בפסטיבלים בשנה האחרונה, וכן ב"עותק חם מחדר העריכה" של סרטי החוג החדשים יותר.

בין המוצלחים שבסרטים נמצאים "בטון", סרטה התיעודי של נחמה גולדשטיין, המתאר שגרת חיים בצל חומת ההפרדה, שהתחרה בפסטיבל היוקרתי לסרטים קצרים "קלרמונט-פראן" בצרפת. "קונקסין", בבימוי ניר סער, העוסק במערכת יחסים בין אח חירש לאחותו, שהשתתף בתחרות וולג'ין בפסטיבל ירושלים.

"בתים ובובות" של פולה זן, על אחיות המתמודדת עם פרידת ההורים, זכה במקום הראשון בפסטיבל היהודי בניו יורק לסרטי סטודנטים השנה, והוקרן בפסטיבל חיפה. "באותה קומה" של גדעון לצמן, המציג משולש בין אב, בן והשכנה ממול, הוצג במסגרת הדרמות בפסטיבל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully