וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לשני של שבן

חן רוזנק

27.5.2007 / 9:40

שבע שנים התלוננו המעריצים "פסנתר, אתה חסר", והנה נענה מבוקשם- שלומי שבן יוצא באלבום שני, ומשחרר מתוכו סינגל ראשון "מוכן לאהבה"

כמה חיכינו, כמה רצינו וסוף סוף זה קורה - שלומי שבן חוזר, אמנם בלי התלתלים אבל עם אלבום חדש, "עיר" שכולל 13 קטעים ואנחת רווחה מכל מעריץ.

הסינגל הראשון שמשחרר הפסנתרן המוכשר והיוצר הנחשב הוא "מוכן לאהבה" שכתב והלחין בעצמו. הסינגל, שנכתב בהשראת פיסקה מתוך "עיין ערך אהבה" לדויד גרוסמן, ויצא היום לרדיו, מלווה בקליפ בהשתתפות יצחק קלפטר (צ'רצ'יל) האגדי ובבימויו של רועי ורנר.

ואם זאת שאלה בכלל, כן, שלומי, אנחנו בוואלה! תרבות מוכנים לאהוב אותך. ובכמויות.

לפני שבע שנים הגיח לחיינו הבחור עם הקלידים, מלווה בארסנל מנצח שכלל בין היתר את "אריק", "שרמוטה פוריטנית" ו"כולם אומרים". אלבום הבכורה שלו זיכה אותו בתארים: "תגלית השנה" (פרס תמוז, גל"צ ורשת ג') הפתעת השנה (פרס אקו"ם) ושיר השנה( גל"צ). כמו כן הנו האמן הנבחר של הקרן למצוינות בתרבות מאז 2003.

מאז אלבום הבכורה הספיק שבן לעלות ב"מופע פסנתר" , וחרש איתו את הארץ בלמעלה מ-500 הופעות, לצד פרוייקטים מיוחדים עם רמי פורטיס ("מקרה פסנתר"), ערן צור ("הוא והוא"), להקת המחול (בת – שבע "pianojunkyard”), אסף אמדורסקי ("האסונות של נינה") ושיתופי פעולה בהופעות עם ברי סחרוף, אביב גפן, מוקי, מוניקה סקס, רונה קינן ועוד רבים וטובים.

לאלבום השני והכה מיוחל, שיצא לחנויות ב-1 ביולי, הגיע שבן כשהוא כבר יודע מראש את סדר השירים הסופי. האלבום הוא יצירה שלמה אחת, שלרצף יש בה משמעות מוזיקלית, וחלק מהשירים אף מתחברים האחד לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully